Re: Wyznanie przestępcy

From: Księżniczka Telimena <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Wyznanie przestępcy
Date: Wed, 8 Nov 2006 21:09:11 +0100

news:eistbh$rtf$1@news.onet.pl...

> to niech bedzie chociaz to Twoim zdaniem bylo by dobrym miejscem
> dla takiego gagatka na ewentulane nawrocenie.

o nie, nie mówię o raju tylko o resocjalizacji, a nie wpychaniu w miejsce,
gdzie staną się jeszcze gorsi.

> ale co to zaszkodzi "normalnym"?? oni nie maja nic przeciwko, zwykle sa
> wlasnie w domu i ich to nie dotyczy. jak pisalam w miejscowosci, w ktorej
> mieszkam

wiele jest sytuacji, kiedy przed tą godziną mogą nie zdążyć do domu np.
spóźniony autobus. Zresztą ja w wieku 15 lat chodziłam na dyskoteki do 1.00
w nocy i niby dlaczego moje dziecko nie mogłoby tego robić skoro ja
pozwoliłabym mu na to? - dla sprostowania - nie pozwolę w wieku 15, ale 17
to już tak.Generalnie chodzi mi o wolność człowieka. Przecież to są jakieś
komunistyczne zapędy.

> jest taka godzina- moja corka i ja nie mamy zadnych z tym problemow, ona
> o pewnych porach nie szweda sie po ulicac. a jesli rodzice maja to gzdies
> to potem sad rodzinny to im jakos do glowki
> wsadzi, albo zajmie sie tymi dzieciakami.

Jeżeli sądy będą miały jeszcze tego typu sprawy na wokandzie to już system
sądownictwa w naszym kraju będzie krytyczny.

no to tym bardziej nie wierzę.
Teli.