Re: Wzory do naśladowania

Data: 2013-05-27 14:19:48
Temat: Re: Wzory do naśladowania
Od: Paweł <j...@n...doczekal>

W dniu 27.05.2013 14:06, xantiros pisze:

> Tak zapewne jestem "psychopatą" bo pomagałem za frajer drugim ludziom.
> Ty zapewne brałbyś kasę jak firmy zajmujace się eutanazją.

następny dyskutujący z swoimi własnymi myślami. nawet nie czytasz tego
na co odpowiadasz.

do-szwajcarii-po-smierc,40847.html

> co ja zmieniłem ? dałem ci argumenty jak wypaczona jest eutanazja w
> praktyce, co posądzisz mnie o manipulację w artykule tvn24, bo nie
> pasuje ci do twoich "teorii" ?

naprawdę jesteś taki bystry? zobacz,
http://www.lifenews.com/2013/04/02/doctor-killed-300
-patients-in-euthanasia-to-free-up-hospital-beds/.
to jest argument przeciw eutanazji? nie, pani dr. Virginia Soares de
Souza po prostu mordowała swoich pacjentów. możesz to oczywiście nazwać
'eutanazja', i możesz krzyczeć jakie to okropne, ale jesteś wtedy po
prostu nieuczciwy intelektualnie. dostaniesz trochę poklasku od ludzi
którzy wierzą że nowy polityk da im 100 000 000 i mieszkania dla młodych.
--
Paweł