Wzory do naśladowania

61. Data: 2013-05-28 14:38:21

Temat: Re: Wzory do naśladowania
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przekonanie o związkach między pedofilią a homoseksualizmem zostało
zdementowane m.in. przez Polskie Towarzystwo Seksuologiczne oraz
Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne:
"
Należy podkreślić, że - identycznie jak sama w sobie heteroseksualność
- również homoseksualność per se nie implikuje żadnej szczególnej
predyspozycji do zakazanego prawem wykorzystywania seksualnego dzieci.
Polskie Towarzystwo Seksuologiczne wzywa zdrowotne organizacje naukowe
oraz wszystkich indywidualnych psychologów, psychiatrów i innych
specjalistów w zakresie zdrowia psychicznego do podjęcia działań
polegających na dementowaniu skojarzenia między homoseksualnością a
pedofilią. "
-- Polskie Towarzystwo Seksuologiczne, 30 czerwca 2006[martwy link]
[119]

"
Innym mitem dotyczącym homoseksualizmu jest błędne przekonanie, że
mężczyźni homoseksualni mają większe tendencje do seksualnego
wykorzystywania dzieci niż mężczyźni heteroseksualni. Nie ma żadnych
podstaw do takiego twierdzenia. "
-- Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne[

62. Data: 2013-05-28 15:07:22

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 14:17, outside pisze:
> [...]
do-szwajcarii-po-...

homo.http://www.nydailynews.com/news/crime/gay-conn-
couple-accused-rape-fa...

> [...]
> jest katolicka polska i katolickie kraje. Co chwila mamy propagande że
> urzędnicy zabierają ludziom dzieci , a jak popatrzysz na te informacje
> są zmanipulowane. Wymysły o syndromach które nie istnieją jak syndrom
> aborcyjny, to jest szantaż kościoła itd. Teraz w internet jest tak
> zasrany katolicką propagandą że to jest 70 bzdur, po różnych grupach
> siedzą funkcjonariusze kościelni, strony które podszywają się pod
> naukę. Nie ma lekarza który będzie depresantów poddawał eutanazji , to
> jest tak chory wymysł że tylko idiota uwierzy.

tu masz fakty naukowe, potwierdzone przez amerykańskie uniwerki

http://wpolityce.pl/wydarzenia/36178-co-grozi-dzieci
om-wychowanym-przez-homoseksualistow-miazdzacy-rapor
t-amerykanskiego-socjologa

więc nie pierdol głupot

63. Data: 2013-05-28 15:09:16

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 14:27, outside pisze:

do-szwajcarii-po-...

homo.http://www.nydailynews.com/news/crime/gay-conn-
couple-accused-rape-fa...

> Czysta nienawiść bo homo to nie pedofilia, to mit, bo homo to norma, a
> pedofila to ciężkie zboczenie. Tak skandalicznie zboczony kler
> nienawidzi ludzi , chyba nie spotyka się już tak skrajnych prymitywów
> którzy tego nie odróżniają, ale jak widać wiocha zaskakują . Są różne
> klerykalne środowiska które na zlecie watykanu ogłaszają propagandowe
> bdury i dlatego taki wniosek aby uznać kościół za organizacje
> przestępczą .

Powiedz to wszystko tym zgwałconym dzieciom z "linka" ze są w błędzie,
ze to nie prawda ze ich tatusiowie regularnie je gwałcili. Jedź do tego
sądu w USA i powiedz im ze się mylą.

64. Data: 2013-05-28 15:18:34

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 15:09, xantiros <x...@y...com> wrote:

aja-do-szwajcarii-po-...

homo.http://www.nydailynews.com/news/crime/gay-conn-
couple-accused-rape-fa...

> Powiedz to wszystko tym zgwa�conym dzieciom z "linka" ze s� w b��dzie,
> ze to nie prawda ze ich tatusiowie regularnie je gwa�cili. Jed� do tego
> s�du w USA i powiedz im ze si� myl�.

TO SĄ FAKTY NAUKOWE /

[...]

..
Buraku jak to możliwe że nauka dementuje związek pedofili z homo, a
tacy debile z wioch, bez szkoły wklejają linki na rzeczy które są
niemożliwe. ?To proste kler tak NIENAWIEDZI, a ten co nienawidzi co
głosi z nienawiści, jaką propagandę, dla jakich głupków?

65. Data: 2013-05-28 15:24:27

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 15:18, outside pisze:

> [...]
> niemożliwe. ?To proste kler tak NIENAWIEDZI, a ten co nienawidzi co
> głosi z nienawiści, jaką propagandę, dla jakich głupków?

czyli twierdzisz ze ci homo nie zgwałcili tych dzieci ? Bo nauka mówi ze
to nie możliwe - jaki ten sąd w USA głupi.

66. Data: 2013-05-28 15:31:50

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 15:24, xantiros <x...@y...com> wrote:

dzaja-do-szwajcarii-po-...

homo.http://www.nydailynews.com/news/crime/gay-conn-
couple-accused-rape-fa...

> czyli twierdzisz ze ci homo nie zgwa�cili tych dzieci ? Bo nauka m�wi ze
> to nie mo�liwe - jaki ten s�d w USA g�upi.

A dlaczego zachód daje homo do adopcji, aby dzieciom krzywdę robili?
ODBIŁO CI, pomyśl, że jeśli krzywde dzieciom się robi to afery na
zachodzie takie wybuchają że mało do linczy nie dochodzi i co ci sami
ludzie co pedofili chcą linczować dają dzieci - do gwałcenia? Z badań
naukowych homo o wiele lepie wychowuje dzieci niż hetero, bo oni chcą
tych dzieci. Przejrzało na oczka jak zboczony kler nienawidzi ludzi i
dlaczego chcą zbrodniarzy zdelegalizować?

67. Data: 2013-05-28 15:39:03

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 15:31, outside pisze:

> [...]
> tych dzieci. Przejrzało na oczka jak zboczony kler nienawidzi ludzi i
> dlaczego chcą zbrodniarzy zdelegalizować?

badania naukowe - potwierdzone, środowisko LGBT chciało go zniszczyć,
samo zażądało weryfikacji jego badań - niestety towarzystwa naukowe w
USA potwierdziły rzetelność badań.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/36178-co-grozi-dzieci
om-wychowanym-przez-homoseksualistow-miazdzacy-rapor
t-amerykanskiego-socjologa

I tutaj ręki kościoła jak byś nie patrzał nie widać - więc nie masz się
czego czepić.

A swoją drogą zagadka:

Jak będą 3 wyspy, na 1 - sami geje na drugiej same lesbijki na trzeciej
hetero - jak myslisz na której wyspie za 100lat bedzie kwitło życie ?

68. Data: 2013-05-28 15:46:33

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 15:39, xantiros <x...@y...com> wrote:

> [...]
> samo za��da�o weryfikacji jego bada� - niestety towarzystwa naukowe w
> USA potwierdzi�y rzetelno�� bada�.
>
> http://wpolityce.pl/wydarzenia/36178-co-grozi-dzieci
om-wychowanym-prz...

> I tutaj r�ki ko�cio�a jak by� nie patrza� nie wida� - wi�c nie masz
siďż˝
> czego czepiďż˝.
>
> A swojďż˝ drogďż˝ zagadka:
>
> Jak b�d� 3 wyspy, na 1 - sami geje na drugiej same lesbijki na trzeciej
> hetero - jak myslisz na kt�rej wyspie za 100lat bedzie kwit�o �ycie ?

Kler bał się z kościołów wychodzić na zachodzie, bo chcieli ich
powiesić za gwałty na dzieciach, tylko w Pl. rozpowszechnia kler takie
niusy ,że to nie oni są zboczeni to homo. A homo z pedofilią nie ma
nic wspólnego, dlatego dają im dzieci.
Czy gatunek zginął bo kler się nie rozmnaża? Homo to tylko 5%-10%
populacji, więc po co dzieci mają siedzieć w sierocińcach, jak mogą
mieć rodziców. Zobacz kler z tej całej nienawiści ma gdzieś sieroty.

69. Data: 2013-05-28 16:59:08

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 15:46, outside pisze:

> [...]
> populacji, więc po co dzieci mają siedzieć w sierocińcach, jak mogą
> mieć rodziców. Zobacz kler z tej całej nienawiści ma gdzieś sieroty.

Teraz dowalę się do kleru, może bedzie ci to się podobąć.
Wg. statystyk osoby o skłonnościach pedofilskich u kleru w 80%
przypadkach są orientacji homoseksualnej.

Podałem ci link gdzie masz nazwisko badacza prof. Mark Regnerus sprawdź
jego metodę badań i ile trwała ona lat (nie rok czy dwa) i przeczytaj
sobie wnioski.

Ja osobiście nie mam nic przeciwko homo, niech wychowują swoje
biologiczne dzieci. Na adopcję bym się zgodził wtedy jak by takie pary
chciały też adoptować chore dzieci czy niepełnosprawne, ale niestety o
takim przypadku jeszcze nie słyszałem, o tym ze pary hetero adoptują
dzieci chore już słyszałem.

A może kompromis, niech pary homo adoptują te dzieci które matki chcą
wyskrobać, zamiast aborcji będzie dziecko do adopcji - wszyscy zadowoleni.

70. Data: 2013-05-28 17:13:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak w towarzystwie powiesz że homo to pedofil, to ci sprawę o
pomówienie w sądzie założą, wpisz sobie w google jak politycy z pisu
stawali pod sądem za przyrównywanie homo o pedofilie. No twój kk to
przestępcy chorzy z nienawiści.

Zacznijmy od oczywistych, językowych różnic między zjawiskami.
Homoseksualizm to, najkrócej rzecz ujmując, orientacja seksualna
zakładająca trwały pociąg emocjonalny i seksualny do osobników tej
samej płci. Pedofilia to z kolei zaburzenie psychiczne, polegające na
preferencji seksualnej wobec niedojrzałych płciowo dzieci.

Większość badań wskazuje na brak związku między orientacją płciową a
molestowaniem seksualnym dzieci (Groth i Gary, 1982; Groth and
Birnbaum, 1978; Freund et al., 1989). Homoseksualizm, jako orientacja
seksualna, nie jest powiązana z zaburzeniem popędu, za jaki uznaje się
pedofilię, czy też z przestępstwem, jakim są kontakty współżycia z
dziećmi.

Należy zawsze pamiętać, że najwięcej przypadków molestowania
seksualnego dzieci nie zachodzi w szkole, na boisku czy w ciemnych
krzakach, jak przedstawiają to czasami media. Pedofilia to niestety
zjawisko najczęściej występujące w rodzinach, w większości
heteroseksualnych lub ludzi będących w celibacie, która zaburza popęd
seksualny (Jenny et al., 1994), a ofiarą molestowania padają częściej
dziewczynki niż chłopcy.

Orgia Papieży
Pobożny smrodek
10 sposobów oszukiwania społeczeństwa przez media -Noam Chomsky
Re: o szczepionkach
Agora