Re: YERBA MATE - ratunku!

From: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: YERBA MATE - ratunku!
Date: Tue, 11 Mar 2003 19:07:06 +0100

tycztom <t...@N...waw.pl>
news:b4l7h0$lkh$1@ochlapek.sierp.net:

> Kupiłem za namową Szanownych Grupowiczów (nie pamiętam ktoś to wychwalał).

Mam się obrazić, czyco? :))

> Wybrałem 'sypka version' (była jeszcze taka w torebkach, ale herbatę lubię
> liściastą i tym się kierowałem).

Ale to nie jest herbata tylko trawka! Nie mylić z trawką :)

> Rozciachałem nożyczkami - zaglądam, a to zwykła słoma (sieczka czy jakoś)
> - no tak to wygląda.
> "Nic to" myślę sobie, na pewno będzie lepiej jak zaleję to wodą. Nie
> posiadam "mate" (takie 'szpecjalistyczne' naczynko),

Tykwa :)

więc wsypałem połowę
> kubasa (to i tak dobrze, bo w instrukcji pisali żeby 3/4) i zalałem
> wodą... Nie bedę opowiadał jak to wygląda - feeeee (słoma pływająca w
> kubasie).
>
> A teraz do rzeczy: czekam już 20min i nic.. Czy to się w ogóle kiedyś
> utopi, czy będzie tak pływało po wierzchu do jutra? Czy to się w ogóle ma
> topić?

Nie wiem - nigdy tak głupio nie zażywałem :))

Może przecedź przez sitko? :)

A następnym razem, kup w torebce.

Albo nabądź drogą kupna śliczną małą tykwę (tyczwę) i bombillę (która m.in.
do tego służy, żeby nie łykać fusów, bo zakończona jest jakby małym
dwustronnym sitkiem) i dopiero wtedy rozkoszuj się mate luzem.

A może nie? (może dlatego, że to się nie topi wymyślili "bombillę"
> która ma chyba jakieś siteczko?

O!.o! o! Nie doczytałem do końca, i odpowiedziałem na nie zadane pytanie :))

Zresztą "bombilli" też nie mam :( )

> Extremalnie Zbombillowany "Entuzjasta"

Entuzjazm z Głową (i Bombillą) ma Wielką Przyszłość :))))

Pozdro.

Idę sobie zaparzyć MATE :))

P.