YR - karta, katalog?

1. Data: 2003-03-13 11:41:32

Temat: YR - karta, katalog?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie :)
mam pytanie dotyczące firmy Yves Rocher.
Od kilku tygodni mam karte stalego klienta. Zbieram pieczątki itp.
YR ma często róznego rodzaju przeceny i z tego co sie orientuje część z nich
jest adresowana do wszystkich klientów a część tylko do posiadaczy kart. Czy
mam racje?
czy - jeśli posiadam taka karte - moge spodziewać sie że bede otrzymywać
jakies katalogi lub oferty poczta?

czy któraś z Was zamawia YR wysyłkowo ? czy to ze mam karte uprawnia mnie do
zamawiania wysyłkowo?

mam katalog ale jest on bez cen i bez mozliwosci zamowienia...

jak widać z powyższego mam ogólny mętlik...bardzo prosze o rozplątanie moich
wątpliwości :)

Asia

1. Data: 2003-03-13 11:43:55

Temat: Re: YR - karta, katalog?
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nich
> jest adresowana do wszystkich klientów a część tylko do posiadaczy kart.

Masz.

> czy - jeśli posiadam taka karte - moge spodziewać sie że bede otrzymywać
> jakies katalogi lub oferty poczta?

Jak najbardziej.
Srednio raz na 2 miesiace przysylaja jakas ulotke.

> czy któraś z Was zamawia YR wysyłkowo ? czy to ze mam karte uprawnia mnie
do
> zamawiania wysyłkowo?

zamowic wysylkowo mozesz zawsze. nie ma znaczenia czy karte masz czy nie. To
jest zupelnie odrebna sprawa. Nie zdobywasz tez zadnych pieczatek na karcie
klienta za zakupy wysylkowe.

> mam katalog ale jest on bez cen i bez mozliwosci zamowienia...

To taka reklamowka dla wszystkich klientow.
Dawali do niego kupon na 5 zl i ulotke o 30 kosmetykach za 15 zl. Prxzy
oddaniu tej ulotki w sklepie dostaje sie pudelko z karteczkami.

Mam nadzieje ze pomoglam.
mag.

1. Data: 2003-03-13 11:48:49

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:b4pqtm$pe6$1@inews.gazeta.pl...
> Dawali do niego kupon na 5 zl i ulotke o 30 kosmetykach za 15 zl. Prxzy
> oddaniu tej ulotki w sklepie dostaje sie pudelko z karteczkami.
>
> Mam nadzieje ze pomoglam.

Pomogłaś :)

kuponu nie dostałam, ulotkę owszem.
A o jakim pudełku z karteczkami mówisz? co to za karteczki?

Asia

1. Data: 2003-03-13 11:49:36

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> kuponu nie dostałam, ulotkę owszem.
> A o jakim pudełku z karteczkami mówisz? co to za karteczki?

Takie na biurko, kolorowe pudelko z karteczkami do pisania na nich, takie do
robienia notatek.
Hmm nie wiem jak to wytlumaczyc :)

mag.

1. Data: 2003-03-13 11:52:38

Temat: Odp: YR - karta, katalog?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy - jeśli posiadam taka karte - moge spodziewać sie że bede
otrzymywać
> jakies katalogi lub oferty poczta?

średnio raz na kwartał, czasami częście, stali klienci otrzymują pocztą
kupon, uprawniający do zakupu kosmetyku np. o 30-50% taniej, czasami
dodatkowo otrzymują jakiś kosmetyk lub inny drobiazg.

> czy któraś z Was zamawia YR wysyłkowo ? czy to ze mam karte uprawnia
mnie do
> zamawiania wysyłkowo?

Nie zamiawiałam, ale otrzymałam ofertę wysyłkową. Aby otrzymać ofertę
wysyłkową, należy napisać do YR prośbe o przesłanie takiej ofert na
adres
Biuro Obsługi KlientaYves Rocher, ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków.
W ofercie tej nie są dostępne wszystkie kosmetyki, które normalnie
można zakupićw sklepie, ale często są bardzo atrakcyjne cenowo. Są
różnego rodzaju promocje np. 2 w cenie 1, często także za zakup powyżej
określonej kwoty, otzrymuje się kosmetyk lub jakiśprodukt (kosmetyczka,
kuferek...)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

mam nadzieję, że choć trochę pomogłam...

1. Data: 2003-03-13 11:55:45

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dostałam tylko kupon na -5 złote. Żadnej ulotki o 30 produktach po
15 złote:-( I nic mi pani nie mówiła, że można otrzymać pudełko z
karteczkami. Ale może to tylko posiadacze tej ulotkie mogą je
otrzymać.... Ja bym chciała takie pudełko...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia (mająca tylko kuponim na -5 :-(( )

1. Data: 2003-03-13 11:58:33

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> karteczkami. Ale może to tylko posiadacze tej ulotkie mogą je
> otrzymać.... Ja bym chciała takie pudełko...

Ja dostalam wszystko razem: katalog Natura, kupon i ulotke z info o tych 30
produktach.
Przy oddawaniu tej ulotki w sklepie daja pudelko i nie trzeba nic przy tym
kupowac, wystarczy oddac - ulotka za pudelko :)
Zestaw dostalam w YR w Wawie CH Targowek a odebralam pudelko w Klifie.

mag.
(z pudelkiem w filotewo-rozowe paski) :)

1. Data: 2003-03-13 12:05:44

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przy tym
> kupowac, wystarczy oddac - ulotka za pudelko :)

Tylko, że ja nie mam co oddać, bo nie mam ulotki:-(((
Dostałam tylko katalog i kupon...
A tak przy okazji, ciekawe czemu oni nie zawsze każdemu dają to samo.
Ostatnio zrobiłam raczej większe zakupy i dostałam ten kupon na -5
złote. A czasami nic nie dostaję, a wiem od innych osób, że coś w tym
czasie dają...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 12:09:35

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różnego rodzaju promocje np. 2 w cenie 1, często także za zakup powyżej
> określonej kwoty, otzrymuje się kosmetyk lub jakiśprodukt (kosmetyczka,

Wlasnie.
Bo ja oprocz tego ze korzystam z karty, to jeszcze zamowilam teraz pierwszy
raz wysylkowo.
I tak siedze i sie zastanawiam: niedawno w sklepach byla taka promocja ze
jesli sie kupilo jeden kosmetyk to drugi sie dostawalo gratis (ale to byly
kosmetyki z wycofywanej serii) a dodatkowo za kupienie jednego jakiegos tam
produktu (nawet drogiego) dostawalo sie drugi taki sam gratis.
Teraz do zamowienia wysylkowego dostalam pomadke Yria, ktora kosztuje kolo
50 zl w sklepie.

I powiedzcie mi jak im sie to oplaca? Bo przeciez musi im sie oplacac! Te
kosmetyki ktore u nich kosztuja np 100 zl musza byc warte duzo ponizej 50 zl
skoro lekka raczka rozdaja po dwa...

Kaska
Ziajo, kocham Cie!

1. Data: 2003-03-13 12:40:55

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ziajo, kocham Cie!

A czemu? (bardzo mądre pytanie;)

Hanuś z lekko rozwaloną głową. Tłumaczy to pytanie:)

Dla Krystynek i Bożenek najlepsze życzenia!!!!!
Obiecanki cacanki
Maseczka DC
"masakra" Bielendy;)
platynka