Z Ikselką w temacie :-)

11. Data: 2009-03-08 19:44:35

Temat: Re: Z Ikselką w temacie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 20:26:04 +0100, Panslavista napisał(a):

> galaretkę

> http://www.sr.otwock.com.pl/kategorie/przemysl/prask
i.html

Dzienks - nie muszę używać prasy. Z podtekstami.
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

12. Data: 2009-03-08 19:45:29

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No i kicha - kiedy braknie prądu. A ja mam zawsze ogień pod fajerkami.

O widzę że warto wpaść w Twoje strony nie tylko na rydze..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

13. Data: 2009-03-08 19:48:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 20:45:29 +0100, jadrys napisał(a):

> O widzę że warto wpaść w Twoje strony nie tylko na rydze..

Nie masz w domu ognia???

14. Data: 2009-03-08 19:49:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i.html

> Dzienks - nie muszę używać prasy. Z podtekstami.

Może komuś przyda się. Na przykład doskonała golonka prasowana na Święta.

15. Data: 2009-03-08 19:50:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> O widzę że warto wpaść w Twoje strony nie tylko na rydze..

Zajazd na psychologii do XL planujemy. Przyłączysz się? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-03-08 19:50:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 20:49:52 +0100, Panslavista napisał(a):

i.html

> Może komuś przyda się. Na przykład doskonała golonka prasowana na Święta.

Bez podtekstów to ja tylko zimne nóżki.

17. Data: 2009-03-08 19:53:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz w domu ognia???

On to robi po oficersku.

18. Data: 2009-03-08 19:54:29

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie masz w domu ognia???

Mam, ale nie zawsze się pali..

19. Data: 2009-03-08 20:01:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 20:50:22 +0100, Aicha napisał(a):

> Zajazd na psychologii do XL planujemy. Przyłączysz się? :D

A zapraszałam Was? - zbyt wątłe te sympatie grupowe, jak się okazuje, aby
zaraz bramę otwierać.

20. Data: 2009-03-08 20:02:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 20:54:29 +0100, jadrys napisał(a):

> Mam, ale nie zawsze się pali..

Hmmm, tu Ci coś może Aicha poradzi.
--
[...]

NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
co zamiast bulki tartej...
wiosenne inspiracje
Sok winogronowy - pytaie o jakość