Z cyklu co przywieśc z ....

21. Data: 2007-04-22 18:58:16

Temat: Re: Z cyklu co przywieśc z ....
Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obolona nie musisz wozić z Ukrainy, u nas kupisz bez problemu.

taaaa i cena ta sama...
pzdr
t.

22. Data: 2007-04-23 04:49:15

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> A miodową z chrzanem też? Bo u nas nie widziałam... Obolon /czyli "abałoń"/
> też jest u nas może w 2-3 odmianach - u nich cała harmonia...
>
> Jeszcze przywiozłabym bazarowy olej ze słonecznika. Natomiast zdecydowanie
> nie przywoziłabym "krem - sody" - oranżady o smaku toffi...
>
> Aha, przywiozłabym jeszcze gumę do żucia wrigley's o nie spotykanym u nas
> smaku ziołowym - właściwie balsamiczno - kamforowym.
>
> I z apteki "balsam - spasatiel" - fantastyczną maść na oparzenia, urazy,
> liszaje i wypryski wszelkie /w składzie głównie rokitnik i nafta/.
>
> Ania

A coś więcej o tym balsamie? Tak się wabi - balzam-spasatiel?

JO

23. Data: 2007-04-23 07:19:22

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> napisał(a):

> A coś więcej o tym balsamie? Tak się wabi - balzam-spasatiel?

Tak. Po ukraińsku - ratownik. Czyli tak, jak po polsku. Tubka w biało -
jasnozielone paski. Znakomicie radził sobie w ratowaniu palców mojej
córki /zmiany ni to egzemowe, ni to z niedoboru wit. A, nasi lekarze nie
mogli się na tym poznać./

Ania

24. Data: 2007-04-23 07:25:20

Temat: Re: Z cyklu co przywie?c z ....
Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

clafoutis <c...@i...pl> napisał(a):

> melony najsłodsze na świecie chociaż to jeszcze nie ta pora.

Ach, melony perskie, u nas w ogóle nie spotykane... Ale podobno dlatego, że
źle znoszą transport.

W kształcie piłki do rugby, długości ze 30 cm, z mlecznopomarańczową skórką
i przepysznym, aromatycznym, słodkim miąższem o konsystencji schłodzonego
masła... Niebo w gębie.

Nie mylić z popularnym u nas żółtym melonem!

Ania

25. Data: 2007-04-23 08:28:52

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> jasnozielone paski. Znakomicie radził sobie w ratowaniu palców mojej
> córki /zmiany ni to egzemowe, ni to z niedoboru wit. A, nasi lekarze nie

Oblepicha, jak pamiętam, była swego czasu okropnie modna w ZSRR, na
wszystko: rany, gojenie, na pragnienie...
Maści, soki, galaretki... Pewnie coś w tym jest.

JO

26. Data: 2007-04-23 08:57:21

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> napisał(a):

> Oblepicha, jak pamiętam, była swego czasu okropnie modna w ZSRR, na
> wszystko: rany, gojenie, na pragnienie...
> Maści, soki, galaretki... Pewnie coś w tym jest.

Podczas ubiegłorocznego urlopu zaobserwowałam przeniesienie się tej mody na
Niemcy. Cukierki, dżemy, alkohole, kosmetyki - mnóstwo wyrobów z rokitnika.

A u nas sobie rośnie - i nikt się nim zbytnio nie interesuje...

Ania

27. Data: 2007-04-23 09:14:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
>
> I z apteki "balsam - spasatiel" - fantastyczną maść na oparzenia, urazy,
> liszaje i wypryski wszelkie /w składzie głównie rokitnik i nafta/.

A ja tony chałwy - tej słonecznikowej - bez dodatków chemicznych.

28. Data: 2007-04-23 09:14:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rokitnika.

> A u nas sobie rośnie - i nikt się nim zbytnio nie interesuje...

A ja szukam sadzonek żeńskich.

29. Data: 2007-04-23 11:11:05

Temat: Re: Z cyklu co przywieZc z ....
Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Z cyklu co przywieśc z ....

Czy naprawde nikogo nie kluje w oczy byk ortograficzny w tytule ???????

wieść niesie, że przywieźć pochodzi od wozić ;)
głuchota młodych, jak widać, postępuje :(
Barbara

30. Data: 2007-04-23 11:31:27

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Apr 2007 13:11:05 +0200, Waćpanna lub waćpan Barbara, w wiadomości
<news:006001c78598$202ece10$2b016957@homeb60zjvrlf5> zawarł, co następuje:

--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

JUDITH...
Co dodać do gotującej się golonki
Tort orzechowy Magdaleny B
Re: co można zrobić z selera naciowego?