Data: 2010-11-17 11:06:54
Temat: Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
Od: "gucio" <d...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:0a56e224-5169-43b5-b0f9-5acb4262219b@o34g2000vb
i.googlegroups.com...
Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą,
on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u
dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u
Zelmera, nie spodziewaj się innej.
nie nie. Zelmer odpowiedział profesjonalnie:
Dzień dobry
Jeżeli jest to jeden z czajników: 17 Z 010, 17 Z 011, 17 Z 012, 17 Z 018 lub
17 Z 024 - czajnik przysłać do nas z listem wyjaśniającym reklamację,
adresem, numerem telefonu, kopią zaświadczenia i oryginalną kartą
gwarancyjną. Jeżeli jest to inny typ - proszę udać się do serwisu ( wykaz na
stronie www.zelmer.pl ) - serwis ( jeżeli potwierdzi Pana spostrzeżenia)
wystawi oświadczenie o nienaprawialności czajnika. Wtedy proszę przysłać
czajnik do nas - z dokumentami jak wyżej.
Z poważaniem
|