ZUPA GRZYBOWA

1. Data: 2003-02-12 21:09:12

Temat: ZUPA GRZYBOWA
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZUPA GRZYBOWA
Składniki dla 4 osób
3 dag suszonych grzybów
1 pęczek włoszczyzny
? cebuli
? szklanki kwaśnej śmietany
1 łyżka mąki (1 dag)
1) Grzyby umyć namoczyć i ugotować. Włoszczyznę obrać opłukać i zetrzeć
na tarce z dużymi oczkami. Cebulę posiekać zalać wrzątkiem i ugotować razem
z włoszczyzną .
2) Grzyby odcedzić posiekać i razem z wywarem dodać do włoszczyzny.
3) Mąkę rozprowadzić śmietaną i niewielką ilością gorącego wywaru zagęścić
zupę.
4) Do smaku doprawić solą i zagotować. Podawać z łazankami.
RADA zupę możemy podawać również z lanymi kluskami lub grzankami.
Informacja o produkcie
Kalorie Zawartość tłuszczu
560 razem - dla 4 osób140 kcal - 1 porcja Mała
Źródło wit. PP, miedzi i cynku.
Czas 40 min.

Smacznego

Aguś

1. Data: 2003-02-12 21:47:12

Temat: Re: ZUPA GRZYBOWA
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1/2 cebuli
1/2 szklanki kwaśnej śmietany

1. Data: 2003-02-13 06:01:10

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

szama <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> na tarce z dużymi oczkami. Cebulę posiekać zalać wrzątkiem i ugotować razem
> z w"oszczyzną .
> 2) Grzyby odcedzić posiekać i razem z wywarem dodać do w"oszczyzny.
> 3) Mąkę rozprowadzić śmietaną i niewielką ilością gorącego wywaru zagęścić
> zupę.
> 4) Do smaku doprawić solą i zagotować. Podawać z "azankami.
> RADA zupę możemy podawać również z lanymi kluskami lub grzankami.
> Informacja o produkcie
> Kalorie Zawartość t"uszczu
> 560 razem - dla 4 osób140 kcal - 1 porcja Ma"a

Ktos tu nieproszony postamowil przyslac nam przepisana ksiazke
kucharska?

Wladyslaw

1. Data: 2003-02-13 11:32:47

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos tu nieproszony postamowil przyslac nam przepisana ksiazke
> kucharska?
>
> Wladyslaw

No wlasnie tak czytam (ilosc przepisów i "autora") i oczy mam co raz to
wieksze, pewnie jak skoncze nie bede mogla ich zamknac bo sie nie zmieszcza
pod powiekami.
Ciekawe w jakim to celu. Mam sie wypowiedziec, które rzeczy juz robilam?
(Zupa grzybowa - zrobione)

pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-02-13 12:29:10

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna G." wrote:

> [...]
> wieksze, pewnie jak skoncze nie bede mogla ich zamknac bo sie nie zmieszcza

cieszcie sie ze przynajmniej nie jest ntg :)
no i ze przepisy a nie np. pytania o niesmiertelne ciasto do pizzy,
panierke jak w kfc, gofry i inne "periodyczne" pytania ;P

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-02-13 13:18:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Feb 2003 13:29:10 +0100, PatryCCCja
<k...@s...TO_WYTNIJ.pl> wrote:

> [...]
>no i ze przepisy a nie np. pytania o niesmiertelne ciasto do pizzy,
>panierke jak w kfc, gofry i inne "periodyczne" pytania ;P

masz racje. to jest wkupne

Pierz - kobieta upadla. na glowe. Upadniecie na glowe jest
niewatpliwym dowodem mienia/mania/macia glowy (K.C.)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-13 21:44:17

Temat: Uwaga
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba jest grupa dyskusyjna na temat kuchni wiec przepisy sa tu jak
najbardziej na miejscu, ale jezeli nie chcecie ich czytac to poprostu je
pomincie lub poproscie zeby tu sie w ogóle przepisy nie pojawialy tylko nie
wiem jaki bedzie miala sens istnienia taka grupa. Takie jest moje
zdanie.....

Agus

wiadomosci news:vn6n4vof2rb1kfo5m23rb986685qg1l3v6@4ax.com...

=-----

1. Data: 2003-02-13 21:50:58

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ty wreszcie sie starannie rozpakuj

1. Data: 2003-02-13 22:22:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Feb 2003 22:50:58 +0100, "szama"
<s...@p...onet.pl> wrote:

>A ty wreszcie sie starannie rozpakuj

a czy moge zapytac dlaczego????

Pierz, kobieta uparta.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-13 22:32:20

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo jestes starannie opakowana tak trudno sie domyslec?

wiadomosci news:8j6o4vkqbitocjb2fsmm5be37ml8lo98lc@4ax.com...

Krokiety z sera i szynki
Sos cebulowy biały
Chłodnik pomidorowy z czosnkiem