ZUPA MLECZNA

1. Data: 2006-06-18 18:30:27

Temat: ZUPA MLECZNA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zupa mleczna zwana na Łemkowyni - mastyło.

Zagotowac 2 litry mleka, osobno w odrobinie mleka wymieszać mątewką, kołatką
czy mikserem dwa jajka i mąkę - stosownie do upodobań w zakresie gęstości.
Lekko posolić na końcu gotowania. Nalać na talerze dając na środku łyżkę
masła.
Jada się głównie z chlebem. Dla dzieci (dorosłym też) można posypać cukrem
lub lepiej polać sokiem lub nałożyć konfitury.

2. Data: 2006-06-19 09:08:23

Temat: Re: ZUPA MLECZNA
Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> Jada się głównie z chlebem. Dla dzieci (dorosłym też) można posypać cukrem
> lub lepiej polać sokiem lub nałożyć konfitury.

po przeczytaniu tego wrocil mi koszmar z dziecinstwa i
mdlosci przyszly. brrrrrrrrrrrrr

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

3. Data: 2006-06-19 09:11:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...pl> wrote in message

> po przeczytaniu tego wrocil mi koszmar z dziecinstwa i mdlosci przyszly.
> brrrrrrrrrrrrr

Nie lubisz kremówek?

4. Data: 2006-06-19 09:23:53

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "walkie!" <w...@w...pl> wrote in message

> Nie lubisz kremówek?

nie :)

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

5. Data: 2006-06-19 09:33:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie :)

To jesteś antypapieska... 8-)))))))))

6. Data: 2006-06-19 19:17:22

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> To jesteś antypapieska... 8-)))))))))

ja pochodze z okolic Wadowic, probowales kiedys tego
paskudztwa w Wadowicach po tej nagonce kremowkowej?

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

7. Data: 2006-06-19 21:52:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja pochodze z okolic Wadowic, probowales kiedys tego paskudztwa w
> Wadowicach po tej nagonce kremowkowej?

A musiałeś jeść? Pamiętam jak kremówki dawniej smakowały.
A zupa to taki budyń, tyle, że bez sztucznych smaków i barwników, ale z
jajem! ;-P))))

8. Data: 2006-06-20 20:13:46

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "walkie!" <w...@w...pl> wrote in message

> A musiałeś jeść? Pamiętam jak kremówki dawniej smakowały.
> A zupa to taki budyń, tyle, że bez sztucznych smaków i barwników, ale z
> jajem! ;-P))))

ale fakt ze to zupa mleczna dyskfalifikuje ja ;)

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

barwniki