"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

21. Data: 2020-05-22 21:31:08

Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> To i o tym też powinien wiedzieć. Nie wie, to niech się dowie. Ja go nie
> uważam za kryształ, coś mi w nim nie pasi - TYLE WIE I JESZCZE ŻYJE?
>
> ---
> Nie jestes jedyna ktorej cos w nim nie pasi.
> Krysztalow juz [po smierci JPII] nie ma ;)
> A czemu jeszcze zyje? Pamietaj ze o tym zawsze ostatecznie decyduje Bog. :)

I agentura.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2020-05-22 21:38:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krysztalow juz [po smierci JPII] nie ma ;)
> A czemu jeszcze zyje? Pamietaj ze o tym zawsze ostatecznie decyduje Bog. :)

Oj cos ci siem percepcja zdechrystianizowala ;P
Agenci tez majom nad sobom Wladze i Zwierzchnosci ;)
A tym zarzondza Pan Wszystkiego. Wyzej tylka nie POdsKOczom... ;P

23. Data: 2020-05-22 22:54:16

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 15:28:40 +0100
doszła do mnie wiadomość <ra8nio$42f$2@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :
om>

>tak z ciekawosci, czy komus udalo sie wyizolowac tego wirusa? czy to
>ciagle sa dzialania polegajace na wykrywaniu nieprawidlowego dzialania
>komorek? bo ten test powstaly w zeszlym wieku mial sluzyc zupelnie
>czemus innemu

Jeśli chcesz poczytać, to dobrym pomysłem jest:
https://www.totylkoteoria.pl/
Natomiast o samych testach mówił na YT Pod mikroskopem:
https://www.youtube.com/watch?v=Kl5BTw2HH_o
Polecam też Naukowy bełkot:
https://www.youtube.com/watch?v=wawK-niWWj4

Popatrz po tych kanałach, może już są jakieś nowe filmy(chwilowo nie wyrabiam się z
oglądaniem, więc nie znam nowości).

24. Data: 2020-05-23 13:39:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> Agenci tez majom nad sobom Wladze i Zwierzchnosci ;)
> A tym zarzondza Pan Wszystkiego. Wyzej tylka nie POdsKOczom... ;P

Chyba że by podskoczyli.
PS. Czepiającym się pisowni ,,chyba że by" - przypominam:
Chyba że byś chciał i umiał pisać po polsku.
Ale:
Chyba, że chciałbyś i umiałbyś pisać polsku.
Cząstka ,,żeby" jest równoważna ,,aby" i jest zupełnie czymś innym.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-05-23 18:34:23

Od: Sylwester Balkoński <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=wawK-niWWj4
>
> Popatrz po tych kanałach, może już są jakieś nowe filmy(chwilowo nie wyrabiam się z

O pozytywach grup wspomnialem niedawno (inny nick, ale mam tych urzadzen
pare, ze musze sie jakos w calosci orientowac). Ludzie ucza sie,
poglebiaja nawet obce jezyki, ale mimo wszystko swiry pozostana swirami,
choc moze bardziej oswieconymi.
Zauwazam ze ogolnie populacja ksztalci sie. Wiekszosc zna sie na
lotnictwie oraz katastrofach komunikacyjnych. Specjalistow od wybuchow i
materialow wybuchowych rowniez przybylo. Pozniej edukacja narodu poszla
w kierunku endrologii i rozmaitych szkodnikow lesnych. Teraz ludzie
szkola sie w temacie wirusow, wirusologii i sinologii. Na medycynie
pewnie tez sie wielu zna, nie mowiac juz o klimacie, meteorologii i
mariologii. A czarnowidze mowili cos, ze pan od szkol, ta co uciekla do
Brukseli, zrujnowala polskie szkolnictwo. Fake news!

Btw. Konczy sie ramadan, wiec pije Lagavulin 16 i jemy zamowiony döner
kebab (trzeba wspierac miejscowych restauratorow!). Od jutra bedzie
wegan, a wiec Kaiserschmarn, Strudel, Kartofelpuffer. ;-)
--
Makita ka unya
sb

26. Data: 2020-05-23 23:22:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwester Balkoński <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> kebab (trzeba wspierac miejscowych restauratorow!). Od jutra bedzie
> wegan, a wiec Kaiserschmarn, Strudel, Kartofelpuffer. ;-)

Btw. Świry pozostaną świrami - tyle że w ramadanie. ,,Kształcą się" lub...
są kształtowani.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-05-24 05:29:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/05/2020 o 17:34, Sylwester Balkoński pisze:

> Btw. Konczy sie ramadan, wiec pije Lagavulin 16 i jemy zamowiony döner
> kebab (trzeba wspierac miejscowych restauratorow!). Od jutra bedzie
> wegan, a wiec Kaiserschmarn, Strudel, Kartofelpuffer. ;-)

wlasnie dostalem zyczenia w zwiazku z tym koncem :]
--
gazebo

28. Data: 2020-05-24 07:41:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/05/2020 o 21:54, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=wawK-niWWj4
>
> Popatrz po tych kanałach, może już są jakieś nowe filmy(chwilowo nie wyrabiam się z

czyli nie, ciagle strzaly na oslep

--
gazebo

29. Data: 2020-05-24 10:45:41

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 24 May 2020 06:41:37 +0100
doszła do mnie wiadomość <rad1eh$aj0$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>czyli nie, ciagle strzaly na oslep

Testy odpowiadają na pytanie o to, jakie jest prawdopodobieństwo tego, że dany
osobnik
jest nosicielem tego wirusa. Nie ma testów 100% skutecznych. Znalazłem jeszcze to,
ale
pewnie jest tego więcej:
https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
c,testy-na-koronawirusa---genetyczne-i-immunologiczn
e--jak-dzialaja-,artykul,00608201.html

30. Data: 2020-05-24 11:07:00

Od: sylwester balkanski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.05.20 um 10:45 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
> pewnie jest tego więcej:
> https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
c,testy-na-koronawirusa---genetyczne-i-immunologiczn

W "Spieglu" pisza, ze Bill Gates wyprodukowal wirusa Sars-CoV-2, ktorego
leczyc ma szczepionka, w ktora bedzie wbudowany specjalny czip do
sledzenia i kontrolowania ludzi, a ten czip odczytywany bedzie poprzez
nowe aplikacje Microsoftu. Przypomnijmy, ze system operacyjny Windows
obsluguje ok. 75% komputerow. Fachowcy radza, zeby przestawiac sie na
inne OS i czekac na szczepionke Apple.

Pewien znajomy zza oceanu laczy dane epidemiologiczne z rozmaitymi
statystykami i wyszly mu juz ciekawe zaleznosci zachorowalnosci i
smiertelnosci oraz IQ i innych parametrow:

https://www.laenderdaten.info/iq-nach-laendern.php
https://www.laenderdaten.info/durchschnittliche-peni
sgroessen.php
https://www.laenderdaten.info/durchschnittliche-koer
bchengroesse.php

Btw. Stary laptop cos mi zle odbil, wiec zamiast "dendrologie" wpisal
"endrologie". Sorry!

--
Saludos y hasta luego...
sb

Dzien ojca
Grupowe boty
Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]