Zaatakowała mnie baba

1. Data: 2005-06-26 23:29:58

Temat: Zaatakowała mnie baba
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Troszkę się upiłem no i...

Zapytałem pewną ledwo co poznaną dziewczynę o to
w jakim wieku zaczęła się masturbować, bo słyszałem, że
ponad osiemdziesiąt procent kobiet to robi i najczęściej
zaczynają w wieku lat 14. I wyobraźcie sobie, że dostałem za to
w twarz.

Czy to jakiś temat tabu?

1. Data: 2005-06-26 23:37:18

Temat: Re: Zaatakowała mnie baba
Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ponad osiemdziesiąt procent kobiet to robi i najczęściej
> zaczynają w wieku lat 14. I wyobraźcie sobie, że dostałem za to

chyba nie...po prostu zadales niewlasciwe pytanie niewlasciwej osobie w
niewlasciwym czasie...

pzdr
pp

1. Data: 2005-06-27 01:55:54

Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak delikatnie sie toba zajela. Ja bym ci od razu kopniaka miedzy nogi
wyplacila.

--
"It's not what beneeth you,
it's what you do that defines you." -

1. Data: 2005-06-27 06:09:34

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Jesus [Mon, 27 Jun 2005 01:29:58 +0200]:

> Czy to jakiś temat tabu?

Nie, nazywamy to potocznie chamstwem ;-)

Kira

--
_____
// //))) Kira Falernowa :: GG 1565217 :: pisz na eportal.pl \_/

1. Data: 2005-06-27 06:20:03

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

> I tak delikatnie sie toba zajela. Ja bym ci od razu kopniaka miedzy nogi
> wyplacila.

czy to jakas odmiana fetyszyzmu?

--
careful with that axe Eugene!

1. Data: 2005-06-27 08:35:56

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponad osiemdziesiąt procent kobiet to robi i najczęściej
> zaczynają w wieku lat 14. I wyobraźcie sobie, że dostałem za to

Należała do tych niecałych dwudziestu procent.

P.

1. Data: 2005-06-27 08:42:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tabu, ale sfera prywatna, do ktorej nie wlazi sie w kaloszach. A jesli
ktos wejdzie, to obrywa w ucho.....

M.

1. Data: 2005-06-27 09:08:48

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pp napisał(a):

> chyba nie...po prostu zadales niewlasciwe pytanie niewlasciwej osobie w
> niewlasciwym czasie...

Jak pytałem się dziewczyn to odebrały to jako
"chamstwo", "brak kultury" lub "postąpienie poniżej poziomu".

No tak, umysł ma takie społeczne emocje i w pewnym stopniu to wyczuwa.
Jedni więcej inni mniej dlaczego?
Moja odpowiedź to nieumiejętność pogodzenia się z rzeczami "moralnie
zabronionymi". Do każdej osoby (również do siebie), sytuacji zakłada się
pewne przepisy moralne, a później jak policjant się ich przestrzega i
doznaje przykrego uczucia jeśli ta sytuacja nie jest moralnie taka jak
chcemy. Jak ktoś nam próbuje przedstawić prawdy, jakąś naukę, informację
która niezgadza się moralnie z naszym światopoglądem to wywołuje w nas
bunt. Podobnie jest z zachowaniem.

Dodatkowo sytacja tyczy się osoby nowo poznanej, a każda osoba to
inny rozdział. Przy każdej osobie otwiera się inny świat. Przy
niektórych osobach czuje człowiek się zupełnie inaczej i inaczej zachowuje.
Osoby niezbyt świadome tego procesu oceniają szybko i pochopnie
próbując na początku przypasować daną osobę do jakiegoś schematu
stereotypu postaw, do których już mają wyrobione nastawienie moralne.

I dlatego powstaje w umyśle "chamstwo" czyli osoba ta sobie często
nie uświadamia, że zagląda do swojego kodeksu i wypisuje komuś mandat.
Często jakaś znana już jej osoba wyrabia sobie już jakiś autorytet,
sympatię, co nie pozwala już traktować jej zwykłym kodeksem, jeśli to
wielki autorytet to kodeks nawet zabrania używania kodeksu wobec tej
osoby. U ludzi zaprzyjaźnionych tworzy się nowy kodeks, tak więc oni
mogą pozwalać sobie na innego typu zachowanie, bo moralność korzysta z
innych kontekstów odniesienia.

zapytałem ją potem
- Kto tworzy prawa kultury osobistej, do kogo się zgłosić by je zmienić,
komitet do spraw zwalczania chamstwa?
- koło gospodyń wiejskich - odpowiedziała

1. Data: 2005-06-27 09:17:22

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> Nie tabu, ale sfera prywatna, do ktorej nie wlazi sie w kaloszach. A jesli
> ktos wejdzie, to obrywa w ucho.....

No tak pani policjant otwiera kodeks z teczką "osoba, chłopak,
nieznajomy" (co dzieje się skojarzeniowo w celu przypisania
odpowiedniego kontekstu sytuacj) i w kodeksie sprawdza na ile ten
chłopak może sobie pozwolić, a uzyskuje odpowiedź emocjonalną, co jest
połączone z informacją potrzebną do racjonalnego nazwania "wypisywania
mandatu" - zakłócił moją prywatność.

1. Data: 2005-06-27 10:16:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem co by było gdyby to Pana strefa prywatna zostala naruszona
:-). Ugryzł by Pan?

M.

Psycholog w Warszawie
Rozkład normalny
Wiara w siebie
Jak motywować syna bez wpędzania go w kompleks niższości
re: lodzka wystawa antyaborcyjna