Zabezpieczenie garażu

11. Data: 2008-04-11 12:10:46

Temat: Re: Zabezpieczenie garażu
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja luźna uwaga jest taka, że do zabezpieczenia służą zamkni, rygle
itp., a alarmy służą do informowania - właściciela o włamaniu, a
złodzieja, że warto spróbować :)

g.

12. Data: 2008-04-11 12:34:15

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 14:10, geyb <g...@g...pl> wrote:
> Moja luźna uwaga jest taka, że do zabezpieczenia służą zamkni, rygle
> itp., a alarmy służą do informowania - właściciela o włamaniu, a
> złodzieja, że warto spróbować :)
>
> g.

No nie do końca mnie to przekonuje, że alarm nie odstrasza trochę. Jak
jest 20 garaży, z tego jeden ma alarm, to akurat będą na siłę
próbowali do mnie, bo u mnie jest alarm? No nie wiem :)

13. Data: 2008-04-11 16:14:05

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie do końca mnie to przekonuje, że alarm nie odstrasza trochę. Jak
> jest 20 garaży, z tego jeden ma alarm, to akurat będą na siłę
> próbowali do mnie, bo u mnie jest alarm? No nie wiem :)

Zwykłego dresa-łomiarza może i odstraszy a innych nie.
Wystarczy że postoją naprzeciw bramy i popatrzą co tam trzymasz i skalkulują
opłacalność. Jak dojdą do wniosku, że im się opłaca to nic Cie nie uratuje.
Zresztą jak będą Ci chcieli zabrać auto to poczekają aż otworzysz bramę i
rozbroisz alarm.

14. Data: 2008-04-12 08:29:56

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 18:14, "." <b...@b...pl> wrote:

> [...]
> Zresztą jak będą Ci chcieli zabrać auto to poczekają aż otworzysz bramę i

Od początku pisałem, że nie chodzi mi o wariant zabezpieczenia przed
tymi, którzy się uprą. Tak jak pisałem - mamy problem włamań z łomem
do piwnic, a drzwi i brama, którą posiadam do garażu jest mozliwa do
otworzenia łomem. Próbuję się zabezpieczyć przed tym i zastanawiam się
czy wystarczy alarm, czy tez wymieniać za 7 tys. PLN drzwi i bramę.
Potrzebuję konkretnych rozwiązań i rad :) Dywagacje nad tym, że jak
ktoś się uprze to i tak się włamie w niczym mnie nie posuwają do
przodu bo brak w nich konkretnych propozycji - co Twoim zdaniem
powinienem zatem zrobić? :)

15. Data: 2008-04-12 10:25:44

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Apr 2008 14:10:46 +0200, geyb napisał(a):
> Moja luźna uwaga jest taka, że do zabezpieczenia służą zamkni, rygle
> itp., a alarmy służą do informowania - właściciela o włamaniu, a
> złodzieja, że warto spróbować :)

Tak to było może kiedyś, gdy system alarmowy to były wielkie pieniądze
i montowano go w banku albo w domu bogacza :) Teraz to raczej działa na
zasadzie "skoro jest 10 domów w tym 3 z alarmem, to lepiej spróbować
pozostałe 7".

Ale oczywiście jeśli ktoś sobie wybierze konkretną ofiarę to alarm nic nie
pomoże.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

16. Data: 2008-04-12 13:00:58

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś się uprze to i tak się włamie w niczym mnie nie posuwają do
> przodu bo brak w nich konkretnych propozycji - co Twoim zdaniem

To nie były dywagacje - chciałem Ci uświadomić, że czego nie zrobisz i tak
nie będziesz 100% bezpieczny - niestety, a będziesz myśłał "gdybym ich nie
słuchał..."
Co masz wybrać nie wiem - to zależy od zasobności portfela, od wartości tego
co masz zamiar przechowywać, warunków ubezpieczenia itp.

Alarmem wcale nie musisz się chwalić na zewnątrz - nie będzie kusiło
sprawdzenie "co On tam ma że się o to boi", a w razie czego to osiągniesz
efekt zaskoczenia - a dla złodzieja najgorsze są rzeczy których nie mógł
przewidzieć np podobno zamiast super drzwi z super zamkiem lepsze są
podwójne bo nie widać typu zamków, ani nie ma do nich dostępu (jak nie
potrafi otworzyć to czymś zapcha żebyś go nie mógł zamknąć).

17. Data: 2008-04-14 10:39:54

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli bardzo bym chciał wiedzieć czy ktoś buszuje w moim garażu to bym
zrobił tak:
czujka, kontrakton, centalka solidnie wkomponowana w ścianę, do tego
powiadomienie SMS
wewnątrz przy futrynach diody świecące ale tak wkomponowane aby ich
pulsujace światło było w nocy widoczne z zewnątrz (taka dyskretna
informacja o jakims zabezpieczeniu)
Pominąłbym sygnalizatory akustyczne ze względu na ludzi tam mieszkających.
Masz osobistą informację o problemach i nikomu nie przeszkadzasz.
Pdr. M.

18. Data: 2008-04-14 18:10:45

Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alarm w moim garażu zadziałał tylko raz i ... właśnie wtedy cała inwestycja
w to urządzenie się zwróciła. Wypłoszył zawodników, którzy podważyli
drzwi i weszli do środa. Nic nie zdołali zabrać (a były w środku rowery,
narty, wiertarki, auto, itp.) bo musieli się pośpiechu oddalić...

M.

Sciany w lazience - malowane, bez plytek
Poszukuje fachowca do polozenia gladzi.
Parowar Tefal - jakość wykonania
Czym usunąć kamień z wanny?
Rysy na lodowce inox