Re: Zaburzenie zachowania...

Data: 2009-01-29 11:33:34
Temat: Re: Zaburzenie zachowania...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

To, że "Adamoxx twierdzi, że kobiety są owładnięte bardziej prymitywnymi
emocjami niż mężczyźni - może dlatego."?

Po prostu jest pewna grupa heteroseksulanych mężczyzn, która nie lubi
kobiet.

Tak jak jest pewna grupa ludzi, która nie lubi ludzi (za to np. uwielbia
psy, czy koty)

Ale to doprawdy nie mój problem. Raczej ich.

I pojęcia nie mam co by z tym zrobić, gdyby ktoś chciał takie nastawienie
zmienić.
Chyba musiał/musiałaby narobić się po kokardkę.

A Ty? Jak myslisz?

M.