Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE

21. Data: 2020-01-12 12:05:28

Temat: Re: Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/01/2020 o 06:00, gazebo pisze:

> ja ogladalem Red Dwarf, a tablicy rejestracyjnej JESUS nie zamierzam
> kupowac, szkoda kasy

> ja zawsze o sobie, to ja nosze kalosze

> uwazaj na drzwi
sie mi bo przypomnialo, czytales PPB? Prokurator Pana Boga, ponoc wiara
czyni cuda, trzymam kciuki za ciebie

--
gazebo

22. Data: 2020-01-12 12:08:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/01/2020 o 09:01, FEniks pisze:
> [...]
niku-przekroj-25-sierpnia-2005-74/

> A wystarczyłoby trochę pomyśleć, zanim poparło się idiotę Trumpa na
> urząd prezydenta.
>
> Ewa

idioci nie zostaja prezydentami :-)

--
gazebo

23. Data: 2020-01-12 12:21:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 00:44:30 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Ale POnoc jeszcze w swoim "aprofanskim" POmyleniu wierzy w Boga i wartosc Zycia od
POczecia

To nie wiedziałeś, że Mularze oryginalnie w to wierzą? Przynajmniej w Skandynawii i
częściowo w Ameryce, to nie jest bynajmniej jakaś szczególna tajemnica.
Reformy poglądów w niektórych lożach w stronę antyklerykalną to dopiero II poł. XIX
w.

24. Data: 2020-01-12 23:08:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Reformy poglądów w niektórych lożach w stronę antyklerykalną to dopiero II poł. XIX
Nie antyklerykalną tylko demoniczną...
Antyklerykalizm to tylko efekt uboczny.

25. Data: 2020-01-12 23:15:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przynajmniej ty nie negujesz faktow, Kviat zakvitl absurdem ich negacji ;)

ja ogladalem Red Dwarf, a tablicy rejestracyjnej JESUS nie zamierzam
Moglbys duzo zarobic na odszKODowaniach za fundowane ci przez
zacietrzewionych relligijnie jak Kviat POpaprancow stluczki ;P

> [...]
> Nie wiem czy to KOmplement ale az prosi sie przyPOmniec
> ze ty jednak wciaz o sobie co tu nawet bez oPOrow chyba

sPOdnie tez? ;)))

> [...]
> Jedyne co jest POtrzebne to umiejetnosc uznawania faktow.
> Ale jeszcze was troche przetrzymam i przecwicze zanim... ;)

Dzieki za ostrzezenie.
A ty na meteoryty ;P
I wiecej szczescia
Niz rozumu ;)))))

26. Data: 2020-01-12 23:17:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 stycznia 2020 23:08:44 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
> Reformy poglądów w niektórych lożach w stronę antyklerykalną to dopiero II poł. XIX

Ja raczej uważam w drugą stronę...
Ksiąg Jakubowych nie czytałeś?
To na skutek szerszej, bardziej inkluzywnej polityki do Świątyni wpuszczono
ciapciuchów w rodzaju Juniusa Freya.

27. Data: 2020-01-12 23:41:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 stycznia 2020 23:17:45 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> Ksiąg Jakubowych nie czytałeś?
> To na skutek szerszej, bardziej inkluzywnej polityki do Świątyni wpuszczono

PS. Przy czym aż do 1848 szabaśnicy i węglarze byli jednakowoż ledwie tolerowani w
kręgach ekskluzywno-ezoterycznych, dopiero od tego okresu zaczęli wywracać wszystko
do góry nogami, zwłaszcza na Kontynencie.

28. Data: 2020-01-13 00:11:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Reformy poglądów w niektórych lożach w stronę antyklerykalną to dopiero II poł. XIX

A Biblie cala przeczytales? ;)
Jak juz POlecam "Jerozolimke"

[...]
Zadna tam "swiatynia". To jakbys "dom publiczny" nazywal "domem bozym". Oburzajace?!
;)
A tzw "kregi ekskluzywno-ezoteryczne" to tylko cacana nazwa na satanistow -o
natezeniu
form kultu i stopnia swiadomosci jednostek zaleznym od stopnia "wt[opi=jemnicz]enia".
Ot jak aborcja to tylko cacana nowomowa okreslajaca zabojstwo nienarodzonego dziecka.

29. Data: 2020-01-13 00:45:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 00:11:47 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
"wt[opi=jemnicz]enia".
> Ot jak aborcja to tylko cacana nowomowa okreslajaca zabojstwo nienarodzonego

No bez przesady. Nie nazywaj alchemików, astrologów czy spagiryków (zielarzy, cunning
men) satanistami. Jeszcze może powiesz mi, że platonicy to sataniści. Nie każdy, kto
ma do czynienia z królestwami innymi niż ludzkie, ma poglądy satanistyczne.

30. Data: 2020-01-13 04:24:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Jakby ci to POwiedziec zeby nie rozbawic zbytnio lub nie przerazic? ;)
[wszak wybrales szeroka droge wygody&KOmfortu i zero bolesnych idei?] ;P
Wez na logike:
"Kto nie jest ze Mną, jest przeciwko Mnie, a kto nie zbiera ze Mną, rozprasza" (Łk
11,23)
Zaczyna sie niewinnie: zabawa kartami Czarnego Piotrusia, horosKOpy czy "stolik",
Piraci z Karaibow, Gwiezdne Wojny "NiechMocBedziezToba" -wyscigi POwietrzne na
miotlach, jakie POle do POpisu dla efektow specjalnych... ;P
Do czego ciagnie dzieci Harry Potter? Czy nawet Gwiezdne? Filmy serii z odcinku na
odcinek coraz bardziej mroczne, "magiczne". POstacie dwuznaczne, sKOnfliktowane
wewnetrznie i zewnetrznie...bo prawdziwsze? Bynajmniej. Biedne.
Wszystkie drogi prowadza albo w gore albo w dol, nawet jesli sie jest dopiero w POl
drogi w ktoras strone...
Nie da sie stanac gdzies POmiedzy, kto sie zatrzymuje ten sie cofa...wiec jednak
wciaz w ruchu, w jakims kierunku.
Ostatecznie albo zycie albo smierc, niebo lub pieklo. Serdecznie POlecam w temacie:

https://www.biblionetka.pl/reviewsDisplay.aspx?type=
Review&id=20421
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/wydania/4421942/rozw
od-ostateczny

No i kultowe:
https://sklep.2ryby.pl/c-s-lewis/listy-starego-diabl
a-do-mlodego/?gclid=EAIaIQobChMIub-95sz_5gIVWfBRCh13
xgpvEAAYASAAEgLy8_D_BwE
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/151625/listy-starego
-diabla-do-mlodego

W ogole wszystko tego autora jest "nieziemskie" -zwlaszcza:
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/49550/trylogia-kosmi
czna
Tez o walce dobra ze zlem i ostatecznych KOnsekwencjach.

"Kula i krzyż" autorstwa Gilberta Keith Chestertona tez
-swietna i na czasie mimo ze 111lat temu napisana ;)

Moze to jest ciut w twoja strone:
https://prawy.pl/56816-albo-bog-albo-szatan-to-bylob
y-zbyt-proste-jest-cos-pomiedzy/

Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)