Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE

11. Data: 2020-01-10 15:01:38

Temat: Re: Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam wszystkich. Na POwaznie:
>
> Opis co i jak:
> https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/nowenna-p
ompejanska-harmonogram-krok-po-kroku-opinie-kosciola
> https://www.m.pch24.pl/nasza-matka-i-krolowa---czyli
-o-nowennie-pompejanskiej,60518,i.html

> SAMA MODLITWA:
> https://youtube.com/watch?v=rbw8ImJLUR4
> I z O. Szustakiem:
> https://youtube.com/watch?v=QcjjXVxPc0c

A miało być na poważnie.
---
Nie doczytales dokladnie. Tam stalo:
"Na POwaznie" a to duuuza roznica! ;P
POwrotu do zdrowia życzę PiOtrze ;)

Ale modlitwa [w tym POmpejanska] dziala!
Np taka tez:
"Jezu ty sie tym [Kviatem] zajmij!" ;))))
https://groups.google.com/forum/m/#!topic/pl.soc.rel
igia/MRgU7Hft_UM

"Modlitwy ida i wracaja i nie ma niewysluchanych"

12. Data: 2020-01-10 19:25:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.01.2020 o 15:01, m...@g...com pisze:

> A miało być na poważnie.
> ---
> Nie doczytales dokladnie. Tam stalo:
> "Na POwaznie" a to duuuza roznica! ;P

Cieszę się, że też nabijasz się z modlitw. Jest postęp.

> Ale modlitwa [w tym POmpejanska] dziala!

Nie. Nie działa.

> Np taka tez:
> "Jezu ty sie tym [Kviatem] zajmij!" ;))))

A miało być na poważnie.

> "Modlitwy ida i wracaja i nie ma niewysluchanych"

Nie działają.
Ludzie modlili się w obozach koncentracyjnych, w trakcie choroby, dzieci
w Afryce się modlą, a i tak z głodu umierają.
Modlitwy nie działają, bo bogów nie ma, albo mają na ludzi wylane, albo
mają niezłą zabawę patrząc jak się męczą. Albo lubią patrzeć jak klechy
gwałcą dzieci, skoro nie reagują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2020-01-11 02:54:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie doczytales dokladnie. Tam stalo:
> "Na POwaznie" a to duuuza roznica! ;P

Cieszę się, że też nabijasz się z modlitw. Jest postęp.
Zawiode cie mocno jesli POwiem ze nabijam sie nie z modlitw
tylko "POwaznych inaczej" tobie POdobnych niedowiarkow? ;P

> Ale modlitwa [w tym POmpejanska] dziala!

Nie. Nie działa.
---
Nie modlisz sie to sie nie znasz, a moze jednak? ;)
Tu sie liczy praktyka a nie fantazje na temat ;)))

> Np taka tez:
> "Jezu ty sie tym [Kviatem] zajmij!" ;))))
A miało być na poważnie.
---
I jest! POwazne zarty z POwaznego Kviatka do KOzucha ;P
Serio myslisz ze Bog vel Jeszua nie znaja sie na zartach?
Stworzyc takiego Kviatka! Bezcenne! ;P

> "Modlitwy ida i wracaja i nie ma niewysluchanych"

Nie działają.
---
Jak nie wierzysz to zazwyczaj nie za-dzialaja ale i to nie zawsze:

"Jezus przyszedł do swego rodzinnego miasta. A towarzyszyli Mu Jego uczniowie. Gdy
nadszedł szabat, zaczął nauczać w synagodze; a wielu, przysłuchując się, pytało ze
zdziwieniem: Skąd On to ma? I co za mądrość, która Mu jest dana? I takie cuda dzieją
się przez Jego ręce. Czy nie jest to cieśla, syn Maryi [...]? I powątpiewali o Nim. A
Jezus mówił im: Tylko w swojej ojczyźnie, wśród swoich krewnych i w swoim domu może
być prorok tak lekceważony. I nie mógł tam zdziałać żadnego cudu, jedynie na kilku
chorych położył ręce i uzdrowił ich. Dziwił się też ich niedowiarstwu."

"A Jezus, obróciwszy się i ujrzawszy ją, rzekł:
Ufaj, córko, wiara twoja ocalila cię. I od tej
chwili niewiasta była wolna od swojej choroby"

"Zmierzając do Jerozolimy Jezus przechodził przez pogranicze Samarii i Galilei. Gdy
wchodził do pewnej wsi, wyszło naprzeciw Niego dziesięciu trędowatych. Zatrzymali się
z daleka i głośno zawołali: Jezusie, Mistrzu, ulituj się nad nami. Na ich widok rzekł
do nich: Idźcie, pokażcie się kapłanom. A gdy szli, zostali oczyszczeni. Wtedy jeden
z nich widząc, że jest uzdrowiony, wrócił chwaląc Boga donośnym głosem, upadł na
twarz do nóg Jego i dziękował Mu. A był to Samarytanin. Jezus zaś rzekł: Czy nie
dziesięciu zostało oczyszczonych? Gdzie jest dziewięciu? żaden się nie znalazł, który
by wrócił i oddał chwałę Bogu, tylko ten cudzoziemiec. Do niego zaś rzekł: Wstań,
idź, twoja wiara cię uzdrowiła"
https://profeto.pl/jeden-z-dziesieciu-1

Czasem mimo twojej niewiary dzialaja modlitwy-wiara-czyny innych:
https://profeto.pl/widzac-ich-wiare----2

[...]
Patrz jak wyzej- jestes teoretykiem, co ty tam wiesz ;) A moze jednak probowales?
Bo to ze istnieja modlitwy niezrealizowane czyli tzw "niewysluchane" nie znaczy
ze ich Bog nie zna czyli "nie uslyszal". Nie wszystko czego porzadamy jest dla
nas dobre:
"Prowadzicie walki i kłótnie, a nic nie posiadacie, gdyż się nie modlicie.
Modlicie się, a nie otrzymujecie, bo się źle modlicie,
starając się jedynie o zaspokojenie swych żądz" Jk4.3
http://wojtek.pp.org.pl/31072_bo-sie-zle-modlicie
http://mateusz.pl/ksiazki/js-sd/Js-sd_15.htm
A jednak:
"Wszystko, o cokolwiek prosicie w modlitwie Ojca w Imie Moje
[...] wierzcie, że otrzymacie, a stanie się wam" (Mk 11,24).

14. Data: 2020-01-11 10:16:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.01.2020 o 02:54, m...@g...com pisze:

> Cieszę się, że też nabijasz się z modlitw. Jest postęp.
> ---
> Zawiode cie mocno jesli POwiem ze nabijam sie nie z modlitw
> tylko "POwaznych inaczej" tobie POdobnych niedowiarkow? ;P

Dobra dobra. Nie tłumacz się. Nieudolnie próbujesz wybrnąć, jak zwykle.

> Nie. Nie działa.
> ---
> Nie modlisz sie to sie nie znasz, a moze jednak? ;)
> Tu sie liczy praktyka a nie fantazje na temat ;)))

I czego nie zrozumiałeś? Przecież właśnie praktyka pokazuje, że nie
działają.

> A miało być na poważnie.
> ---
> I jest! POwazne zarty z POwaznego Kviatka do KOzucha ;P
> Serio myslisz ze Bog vel Jeszua nie znaja sie na zartach?

Jak na żartach ma się znać coś, co nie istnieje?

> Stworzyc takiego Kviatka! Bezcenne! ;P

Stworzyć pedofila klechę, stworzyć mu dzieci do gwałcenia i przyglądać
się jak gwałci te dzieci. Bezcenne.

> Nie działają.
> ---
> Jak nie wierzysz to zazwyczaj nie za-dzialaja ale i to nie zawsze:

Ty wierzysz i też nie działają.

[ciach bajki]

Jeden się modli żeby mu krowa nie zdechła, a drugi się modli żeby
sąsiadowi zdechła.
Jednego z nich twój bóg wysłucha i spełni modlitwę :):)
Więc modlitwy działają :)

> [...]
> gwałcą dzieci, skoro nie reagują.
> ---
> Patrz jak wyzej- jestes teoretykiem, co ty tam wiesz ;)

LOL :)
Przecież najliczniejszą bandą największych teoretyków na świecie są
religianci. Potrafią godzinami rozprawiać o swoich wymysłach i
twierdzić, że są prawdziwe. Żaden z nich nigdy nie widział aniołków, a
potrafią się pozabijać kłócąc się o kolor piórek w ich skrzydełkach.

Albo znowu użyłeś słowa, którego nie rozumiesz.

> A moze jednak probowales?

Oczywiście. Prawie każde dziecko w tym kraju próbowało, bo dzieci były i
są do tego zmuszane.
Nie działają.

> Bo to ze istnieja modlitwy niezrealizowane czyli tzw "niewysluchane" nie znaczy
> ze ich Bog nie zna czyli "nie uslyszal". Nie wszystko czego porzadamy jest dla
> nas dobre:

No oczywiście... Bo dobre jest gwałcenie dziecka przez klechę, pomimo
tego, ze to dziecko się modli żeby klecha przestał? Bo dobre jest
zagazowywanie ludzi w obozach koncentracyjnych?
Czyli twój bóg słyszy, ale ma to w dupie?
A może wysłuchał modlitwy klechy i spełnił jego życzenie żeby gwałty nie
wyszły na jaw, albo żeby biskup go przeniósł do innej parafii jak już
się wydało.

Niesamowite, jak bardzo religianci mają naśmiecone w głowach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2020-01-11 12:48:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko "POwaznych inaczej" tobie POdobnych niedowiarkow? ;P

Dobra dobra. Nie tłumacz się. Nieudolnie próbujesz wybrnąć, jak zwykle.
Skoro tak widzisz moje slowa znaczy ze sam wlasnie probujesz wybrnac
z bycia smiesznym niedowiarkiem w teze ze to moje tlumaczenie sie ;P

> [...]
> Tu sie liczy praktyka a nie fantazje na temat ;)))

I czego nie zrozumiałeś? Przecież właśnie praktyka pokazuje, że nie
Czyja praktyka? Aha brak twojej! ;P
Bo moja praktyka modlitwy
POtwierdza jej dzialanie :))

> [...]
> Serio myslisz ze Bog vel Jeszua nie znaja sie na zartach?

Jak na żartach ma się znać coś, co nie istnieje?
Twierdzisz ze historyczny Jezus nie istnial?
Czy ze nie istnieje Bog ktory ci nie okazuje
ze istnieje bo jest zbyt delikatny by komus
kto nie chce doswiadczac Jego istnienia sie
"narzucac"? To dopiero Milosc! Umiesz tak? ;P

> Stworzyc takiego Kviatka! Bezcenne! ;P

Stworzyć pedofila klechę, stworzyć mu dzieci do gwałcenia i przyglądać
się jak gwałci te dzieci. Bezcenne.
---
Zalozmy na chwile ze obaj wiemy z autopsji o czym PISzemy:
Ja pisze z autopsji o istnieniu Boga Milosci Stworczej
bo-go doswiadczam a ty piszesz z autopsji o istnieniu
klechy pedofila ktory gwalci dzieci i nie wierzy w Boga
ktory moglby przygladac sie temu bezczynnie. Bezcenne!!! ;P

> Nie działają.
> ---
> Jak nie wierzysz to zazwyczaj nie za-dzialaja ale i to nie zawsze:

Ty wierzysz i też nie działają.
---
A skad taka teza? Sadzisz mnie PO sobie ktory nie wierzysz? ;P
Moje modlitwy dzialaja o czym przekonasz sie na sobie osobiscie ;)))

> [...]

> gwałcą dzieci, skoro nie reagują.
> ---
> Patrz jak wyzej- jestes teoretykiem, co ty tam wiesz ;)

Czyli twierzisz Lolku ze jestes praktykiem tego o czym piszesz [wybierz co pasuje]:
ksiedzem pedofilem, ssmanem z Auschwic, kreatura odmawiajaca POmocy glodujacym
dzieciom w Afryce,
niemodlacym sie bo niewierzacym w moc modlitwy ktorej to mocy sprawdzic bez modlitwy
logicznie nie da sie,
oburzonym na nieistniejacego Boga obojetnego lub bawiacego sie ludzkim losem i
cierpieniami ktorych palcem sam ruszyc nie zamierzasz bo to nie twoja sprawa...tylko
nieistniejacego wg ciebie Boga ktory jeli bylby istnial to POwinien wszystko za
ciebie na tym swiecie POukladac a skoro jest bajzel i tobie cos nie pasi to bogow
niet ;P

[...]
Jak wyszlo wyzej-jestes zdaje sie takim wlasnie totalnym teoretykiem
ktory nigdy nie widział aniołków wiec wierzy religiancko ze ich nie ma ;P
Obys tylko w imie tej swojej [nie]wiary nie zaczal zabijac tych co sadza
odmiennie tylo dlatego zeby udowodnic sobie ze sa nic niewartymi tak samo
jak myslisz ze ty sam nie jestes dla nich lub co gorsza dla [nieistniejacego]
Boga-Milosci-Totalnej ;)

Znowu użyłem jakichs słow, których nie rozumiesz? ;)

> A moze jednak probowales?

Oczywiście. Prawie każde dziecko w tym kraju próbowało, bo dzieci były i
są do tego zmuszane.
Nie działają.
---
Modlitwa wyPOwiadana pod przymusem nie dziala z prostego POwodu ze
Bog zna intencje serca i szanuje wolna wole osoby ktora czuje sie
przymuszana do takiej modlitwy, chocby to bylo "dziecko...kviat" ;)
Jak kiedys zechcesz POrozmawiac zBogiem dobro-wolnie i nie bedziesz
rowniez Boga probowal do niczego zmusic to wtedy zacznie sie dziac! :)

> [...]

A może wysłuchał modlitwy klechy i spełnił jego życzenie żeby gwałty nie
wyszły na jaw, albo żeby biskup go przeniósł do innej parafii jak już
Niesamowite, jak bardzo ateisci mają namieszane na temat Boga w głowach...

16. Data: 2020-01-11 14:20:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.01.2020 o 12:48, m...@g...com pisze:

> I czego nie zrozumiałeś? Przecież właśnie praktyka pokazuje, że nie
> [...]

Kłamiesz.
Modlitwy nie działają.
Za kłamstwo pójdziesz do piekła :)

> Jak na żartach ma się znać coś, co nie istnieje?
> ---
> Twierdzisz ze historyczny Jezus nie istnial?

Chyba histeryczny :):)
Jak wiele innych mitycznych istot przed nim, zrodzonych z dziewicy,
zabitych (na wzgórzu albo na drzewie), zmartwychwstałych i wziętych do
nieba.
Nie on pierwszy i nie on ostatni. Dlaczego tak wybiórczo religianci
traktują przekazy? Przecież on niczym się nie różni od innych zmyślonych
postaci.
Oczywiście znam waszą starą śpiewkę, że tamci inni są oszukani, a akurat
ten jest prawdziwy :):) To jest śmieszne i żałosne zarazem.

> Czy ze nie istnieje Bog ktory ci nie okazuje
> ze istnieje

A tobie okazuje... LOL :):)

> bo jest zbyt delikatny

Skąd wiesz jaki jest?

> by komus
> kto nie chce doswiadczac Jego istnienia sie
> "narzucac"?

Skąd wiesz czego chce, a czego nie chce?
Ktoś ci powiedział i bezmyślnie to powielasz?

> To dopiero Milosc! Umiesz tak? ;P

No ja bym tak nie potrafił. Przyglądać się jak jakiś klecha gwałci
dziecko i nie reagować?
Masz jakąś nieźle pojebaną definicję miłości.

> [...]
> Zalozmy na chwile ze obaj wiemy z autopsji o czym PISzemy:
> Ja pisze z autopsji o istnieniu Boga Milosci Stworczej

Kłamiesz.
Albo znowu używasz słów, których nie rozumiesz.

> a ty piszesz z autopsji o istnieniu
> klechy pedofila ktory gwalci dzieci

Nawet twój papież powoli przestaje kłamać w tej sprawie, a tylko ty
biedny udajesz, że żyjesz w niewiedzy :):)
https://tvn24.pl/raporty/ksieza-oskarzani-o-pedofili
e,735

> i nie wierzy w Boga
> ktory moglby przygladac sie temu bezczynnie. Bezcenne!!! ;P

Nikt normalny nie przyglądałby się bezczynnie.
Tak swoją drogą... dlaczego tak gorliwie bronisz pedofilów w sutannach?
Jaki masz w tym interes?

> Ty wierzysz i też nie działają.
> ---
> A skad taka teza?

To nie teza. To fakt.
Albo znowu użyłeś słowa, którego nie rozumiesz.

> Sadzisz mnie PO sobie ktory nie wierzysz? ;P

Nie. Sądzę cię po tych głupotach, które tu piszesz.

> Moje modlitwy dzialaja o czym przekonasz sie na sobie osobiscie ;)))

Już tylu religiantów straszyło modlitwą normalnych ludzi... i nie
zadziałało.
I pomimo powszechnej edukacji w ogóle się nie zmieniacie.
Spałeś na lekcjach historii. Gdybyś nie spał, to byś wiedział, że gdyby
modlitwy działały, to religianci nie musieliby palić książek i ludzi na
stosach. Teraz już wiesz, że nie musieliby mordować ludzi, gdyby ich
modlitwy działały.

> [...]
> sąsiadowi zdechła.
> Jednego z nich twój bóg wysłucha i spełni modlitwę :):)

Widzę, że dotarło, skoro nie raczyłeś tego skomentować :):)

> Czyli twierzisz Lolku ze jestes praktykiem tego o czym piszesz [wybierz co pasuje]:
> ksiedzem pedofilem,

Znowu ci się coś pomyliło.
To ty bronisz pedofilów w czarnych sukienkach, a nie ja.

> ssmanem z Auschwic,

A mogłeś nie spać na lekcjach historii.

> kreatura odmawiajaca POmocy glodujacym dzieciom w Afryce,

O czym ty bredzisz?
To twój bóg patrzy na to nic z tym nie robi.

> niemodlacym sie bo niewierzacym w moc modlitwy ktorej to mocy sprawdzic bez
modlitwy logicznie nie da sie,

Da się. Sprawdzono logicznie i praktycznie, że nie działają.
Albo znowu użyłeś słowa, którego nie rozumiesz.
Sam fakt bycia religiantem to profanacja słowa logika. U was nic się
kupy nie trzyma, kompletny brak logiki, zaprzeczenie logiki, a wy dalej
twierdzicie, że to logiczne. Żałosne.

> oburzonym na nieistniejacego Boga obojetnego

Znowu ci się coś pomyliło.
Nie można być oburzonym na byt, który nie istnieje.
To wyznawcy-religianci są źli. To wy bronicie pedofili w sukienkach i to
wy religianci paliliście ludzi na stosach, torturowaliście i
zabijaliście całe swoje społeczności dla swojego wymyślonego bytu.

> lub bawiacego sie ludzkim losem

To wy religianci bawicie się ludzkim losem. Ale oczywiście zwalacie to
na jakiś byt. Łatwiej się śpi, gdy się broni pedofilów, a winę za gwałty
na dzieciach zwala na boga?

>i cierpieniami ktorych palcem sam ruszyc nie zamierzasz bo to nie twoja sprawa...

Znowu ci się coś pomyliło.
Nie dość, że nic nie robisz, to do tego jeszcze bronisz klechów
pedofilów. To gorsze niż nic nie robienie.
Ja przynajmniej nie kłamię.

> tylko nieistniejacego wg ciebie Boga

Nie w/g mnie. To nie jest kwestia opinii.
Skoro istnieje, to potrafisz to udowodnić. Ale nie potrafisz.
Dopóki tego nie zrobisz to fakty są takie, że nie możesz twierdzić, że
istnieje.
To znaczy twierdzić możesz, ale to nie sprawi, że zacznie istnieć. Tak
jak pisanie książek o zmyślonych bohaterach nie sprawiło, że zaczęli
istnieć.

> ktory jeli bylby istnial to POwinien wszystko za ciebie na tym swiecie POukladac

Jak to za mnie? O czym ty bredzisz?
Przecież ci już napisałem, że gdybym przyłapał jakiego księdza pedofila,
to coś z tym bym zrobił.
To ty twierdzisz, że on widzi wszystkich i nic z tym nie robi.

Ja twierdzę, że po prostu nie istnieje taki byt, co widzi wszystko i
wszędzie, i który mógłby cokolwiek z tym robić jednym kiwnięciem palcem,
jak twierdzisz, ale mu się nie chce, jak twierdzisz. Dlatego kościół
może bezkarnie ukrywać swoich funkcjonariuszy pedofilów przed wymiarem
sprawiedliwości.
A ty możesz bezkarnie takich pedofilów bronić i nie pójdziesz za to do
piekła. (Wiesz o tym i dlatego to robisz.)

Zadziwiająca jest twoja "wiedza" o bogu. Z jednej strony wiesz, że mu
się nie chce, co nie przeszkadza ci twierdzić, że wiesz, że jest dobry
(co się wzajemnie wyklucza), a z drugiej nawet nie wiesz jakiej jest płci.
Wy religianci na bieżąco zmyślacie "wiedzę" o swoim bogu. Taką, jaka wam
w danej chwili pasuje. I często zmieniacie zdanie na temat tej wiedzy.
Żałosne.

> a skoro jest bajzel

Twój bóg narobił bajzlu, to miej pretensje do niego.

> i tobie cos nie pasi to bogow niet ;P

A tobie najwyraźniej pasi, że klechy gwałcą dzieci. Więc wymyśliłeś
sobie boga który to ignoruje i już uważasz, że wszystko jest w porządku
"bo niezbadane są wyroki boskie". LOL :)
Zadziwiająca jest ta twoja niewiedza o twoim bogu :) Tak wybiórcza. Jak
twoja "wiedza".

> [...]
> ---
> Jak wyszlo wyzej-jestes zdaje sie takim wlasnie totalnym teoretykiem

Tak... zdecydowanie nie rozumiesz słów, których używasz.

> ktory nigdy nie widział aniołków

Więc jestem praktykiem.

> wiec wierzy religiancko ze ich nie ma ;P

Znowu ci się coś pomyliło.
Ty ich nie widziałeś, a jako teoretyk twierdzisz, że istnieją.
Praktyka pokazuje, że nie istnieją.

> [...]
> jak myslisz ze ty sam nie jestes dla nich lub co gorsza dla [nieistniejacego]

Znowu ci się coś pomyliło.
Przecież cały czas piszę, że chciałbym, żeby ludzie przestali zabijać w
imię swojej wiary.

Ja rozumiem, że masz problem z logiką, więc celowo staram się do ciebie
pisać pełnymi i prostymi zdaniami. Ale żeby aż tak nie ogarniać?
Znam kilka religijnych osób, które są od ciebie dużo bardziej ogarnięci.
Kompromitujesz własne środowisko z własnej woli, czy ktoś ci za to płaci?

> [...]
> Nie działają.
> ---
> Modlitwa wyPOwiadana pod przymusem nie dziala

Czyli to bez sensu, że dzieci zmusza się do modlitwy?
Ciekawe spostrzeżenie od religianta :):)

> z prostego POwodu ze
> Bog zna intencje serca i szanuje wolna wole osoby ktora czuje sie
> przymuszana do takiej modlitwy, chocby to bylo "dziecko...

To dlaczego, skoro wasz bóg tego nie lubi (albo przynajmniej "wiecie",
że ignoruje), zmuszacie swoje własne dzieci do modlenia?
Każecie im mechanicznie klepać paciorki dla samego klepania? Męczenie
dzieci (i marnowanie ich czasu, zabieranie im dzieciństwa) bezmyślnym
klepaniem paciorków sprawia wam przyjemność?

> Jak kiedys zechcesz POrozmawiac zBogiem dobro-wolnie i nie bedziesz
> rowniez Boga probowal do niczego zmusic to wtedy zacznie sie dziac! :)

Nie zacznie.
Nic nie wiesz o swoim bogu, nie masz bladego pojęcia czy on czuje się do
czegoś zmuszany czy nie. Nie ty o tym decydujesz. Jeszcze tego by
brakowało, żeby to ty decydował za swojego boga, czy jest zmuszany czy
nie jest. Bluźnisz tą swoją manią wielkości i poczuciem, ze możesz
decydować za boga :):)

I ty zdecydowałeś, co twój bóg chce słyszeć, a czego nie chce? Za niego?
Będziesz się smażył w piekle :)

Ale religianci mają śmietnik w głowach...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2020-01-11 17:02:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/01/2020 o 11:48, m...@g...com pisze:
> [...]
> ze istnieje bo jest zbyt delikatny by komus
> kto nie chce doswiadczac Jego istnienia sie
> "narzucac"? To dopiero Milosc! Umiesz tak? ;P

istnial, w chuj bylo Jezusow wtedy, jak teraz tablic rejestracyjnych z tym
> Niesamowite, jak bardzo ateisci mają namieszane na temat Boga w głowach...

jestes niesamowity moj ty ateisto

--
gazebo

18. Data: 2020-01-11 23:11:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze istnieje bo jest zbyt delikatny by komus
> kto nie chce doswiadczac Jego istnienia sie
> "narzucac"? To dopiero Milosc! Umiesz tak? ;P

istnial, wielu bylo Jezusow wtedy, jak teraz...
---
Przynajmniej ty nie negujesz faktow, Kviat zakvitl absurdem ich negacji ;)

> Niesamowite, jak bardzo ateisci mają namieszane na temat Boga w głowach...

jestes niesamowity moj ty ateisto
---
Nie wiem czy to KOmplement ale az prosi sie przyPOmniec
ze ty jednak wciaz o sobie co tu nawet bez oPOrow chyba
przyznasz ;P

W nagrode zdradze Ci ze jest pewien sPOsob udowodnienia
istnienia Boga logicznym wywodem w ciagu circa 10 minut.
Jedyne co jest POtrzebne to umiejetnosc uznawania faktow.
Ale jeszcze was troche przetrzymam i przecwicze zanim... ;)

19. Data: 2020-01-11 23:25:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat -jesli wbrew faktom negujesz historycznosc osoby Jezusa wlasciwie nie masz
szans na dojscie w tym temacie do czegokolwiek sensownego. Nawet gdybym -jak
napisalem Gazebo- mial ow logiczny [bo taki jedynie racjonalisci sa w stanie przyjac]
dowod na istnienie Boga to POwyzsze cie dyskwalifikuje jako racjonaliste. POzostaje
ci jedynie cud, w ktory nawet gdyby sie zdazyl to raczej nie uwierzysz...wiec twoje
widoki sa naprawde mizerne... POza cudem wiec -czy tego chcesz czy nie/czy to uznajsz
czy nie- jedynie modlitwa, POst i jalmuzna dla biednych za Ciebie... :)

20. Data: 2020-01-12 07:00:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/01/2020 o 22:11, m...@g...com pisze:

> istnial, wielu bylo Jezusow wtedy, jak teraz...
> ---
> Przynajmniej ty nie negujesz faktow, Kviat zakvitl absurdem ich negacji ;)

ja ogladalem Red Dwarf, a tablicy rejestracyjnej JESUS nie zamierzam
kupowac, szkoda kasy

> [...]
> Nie wiem czy to KOmplement ale az prosi sie przyPOmniec
> ze ty jednak wciaz o sobie co tu nawet bez oPOrow chyba

ja zawsze o sobie, to ja nosze kalosze

> [...]
> Jedyne co jest POtrzebne to umiejetnosc uznawania faktow.
> Ale jeszcze was troche przetrzymam i przecwicze zanim... ;)

uwazaj na drzwi
--
gazebo

Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)