Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?

31. Data: 2010-11-15 16:31:59

Temat: Re: Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?
Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-14 19:52, Suri pisze:

> plonk (:

nie wykręcaj się plonkiem wielebny

32. Data: 2010-11-15 17:42:54

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 17:31, dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> wrote:

> nie wykr caj si plonkiem wielebny

Co byś chciał usłyszeć ode mnie trolliku. Proś
a będzie ci dane, może nawet buzi w tę twoją
jedną szarą komórkę pod łysła kopułka między uszami.
od dziś twoja zmora Suri - KOBIETA, żeby było jasne. (;
A...tylko grzecznie mi proszę bo pąknę cię miedzy oczy.

33. Data: 2010-11-15 18:37:27

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 18:42, Suri pisze:

> [...]
> od dziś twoja zmora Suri - KOBIETA, żeby było jasne. (;
> A...tylko grzecznie mi proszę bo pąknę cię miedzy oczy.

jesteś słodka jak miód, tylko jeszcze nie mam pewności czy to prawdziwy
czy sztuczny :D

34. Data: 2010-11-15 19:47:35

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 19:37, dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> wrote:

> jeste s odka jak mi d, tylko jeszcze nie mam pewno ci czy to prawdziwy
> czy sztuczny :D

sztuczne, to ty masz zęby i podobno oko o ile
jeszcze nie implant tego tam jedynie do oddawania moczu.
ps. a od miodu się tyje, sztucznego też trolliku (;

35. Data: 2010-11-15 21:48:21

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 20:47, Suri pisze:

> sztuczne, to ty masz zęby i podobno oko o ile
> jeszcze nie implant tego tam jedynie do oddawania moczu.
> ps. a od miodu się tyje, sztucznego też trolliku (;

akurat zęby mam w komplecie, a oczy 4WD więc masz info wyssane z kutasa
matóli. A miut to se wydłub z uszu i zakanszaj pod nalefke ze śpirytu
salicylowego

36. Data: 2010-11-15 21:50:28

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 20:10, Domino Jachaś pisze:

> JA WIEM JAKIE JEST MOTTO TOMKA "nic nie umiem i nic nie wiem jestem gamoń
> bity w ciemię"

wiedziałem. Wszystkie Tomki to pedały!

37. Data: 2010-11-16 21:54:39

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> dwa tygodnie to rucham ci starą stylem od wideł

ja ruchałem 3 tygodnie dyszlem od snópowiązałki

38. Data: 2010-11-16 21:55:03

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dr Kamil Wypłosz napisał:

> diagnoza potwierdzona => NIE KARMIĆ TROLA!

macie racje koledzy nie gadajmy z trolem to moze sobie pujdzie

39. Data: 2010-11-16 21:56:40

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Domino Jachaś napisał:

> ja gdzieś zagubiłem wał od kama3a

może w piździe muj kolego po fahu?

40. Data: 2010-11-16 21:57:13

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Domino Jachaś napisał:
> U?ytkownik "Suri"<b...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci
e.googlegroups.com...

> ?oooo kurwa TROL na medycynie pl?ki rozdaje, we? mnie nie rozbrajaj

dajmy mu też plonka to sie nauczy !

PLÓNK !

czy wiecie że...
Jak działają antydepresanty?