Zakonserwowane cytryny.

11. Data: 2005-08-28 08:51:48

Temat: Re: Zakonserwowane cytryny.
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Aug 2005 10:42:07 +0200, BasiaBjk
<b...@q...pl> wrote:

>Popatrz, a ja myślałam, że to facet ;>

A bo ja tam wiem? hrehrehre Czy jest Ania Ladorucka? Ona
kolekcjonuje takie moje rozne wybryki lingwistyczne, moze jej sie
na cos to przyda.....

Pierz, omijajacy dzis kuchnie, z lenistwa...we wtorek w ogole
trace kuchenke (idzie do muzeum chyba...) a nowej nie mam
jeszcze..i sie wcale nie przejmuje! Ani spiesze.....
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2005-08-28 17:26:45

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Hm, dziś Twoja kolej być Dyżurnym Malkontetem?
===
A kto wymyślił "andydygdando"? :-D

waldek
===

13. Data: 2005-08-28 18:35:43

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg Makłowicza kiszone cytryny moga służyc jako dodatek do pieczonych mięs
> oraz ryb. Szukaj ich w Internecie własnie pod taką nazwą, np tutaj:
> Dzieki!
Czegos w koncu sie dowiedzialem.

Stanislaw

14. Data: 2005-08-28 21:50:09

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> ===
> A kto wymyślił "andydygdando"? :-D

To nie było malontencenie, a tfurczość (radosna zresztą) ;)
--
pa, BasiaBjk

15. Data: 2005-08-29 10:44:37

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> Czegos w koncu sie dowiedzialem.
>
> Stanislaw

Nie wiem czy bylo wklejam

Agnieszki Kreglickiej
Tadżin z kurczaka
Składniki:
1 kg ciemnego i jasnego mięsa kurczaka bez kości, 1 cebula pokrojona w
wiórki, garść oliwek z pestkami, 2 kiszone cytryny, 2 marchewki
pokrojone w plastry, 2 łyżki natki zielonej pietruszki, 1-2 łyżki
miodu, 1 szklanka rosołu, ewentualnie świeża kolendra, 80 ml oliwy,
przyprawa: 3 utarte ząbki czosnku, 50 ml oliwy, 3 łyżeczki kuminu, po
łyżeczce kurkumy i słodkiej papryki, po 1/2 łyżeczki mielonego
cynamonu i imbiru, sól, pieprz

Sposób przyrz dzania: Składniki przyprawy wymieszać, połączyć z
kurczakiem pokrojonym w grubą kostkę, odstawić. Na oliwie zrumienić
partiami kurczaka, cebulę i marchewkę, dodać miód, zamieszać.
Zalaćrosołem i dusić na małym ogniu. Kiedy mięso i marchewka będą
miękkie, dodać pokrojone w paseczki skórki kiszonej cytryny (i
ewentualnie miąższ, jeżeli komuś pasuje ten smak), oliwki, uzupełnić
przyprawy. Chwilę dusić razem, aż smaki się przenikną.

agataw

odp
odp
pierogi lubelskie