Re: Zakup AGD - kiedy i gdzie?

Data: 2007-11-12 19:55:40
Temat: Re: Zakup AGD - kiedy i gdzie?
Od: "Piotrek" <...@...ru>

> Czy ktoś zna i mógłby polecić jakiś sklep internetowy, w którym można
> trochę utargować cenę przy większych zakupach (j.w.)?

troche urwac mozna w kazdym:)
ale nie licz na kokosy, nam opuscili kolo 100 zł przy zakupach na jakies 6
tys:) dotego dochodza koszty przesylki.
skonczylo sie na zakupie w jednym sklepie lokalnie, gdzie transport z
wniesieniem byl za darmo a ceny lepsze niz w sklepach internetowych:)

z ciekawostek lodowke ktora kupowalismy miala cene w tyn sklepie 2 tys zł,
poszedlem do RTV AGD i widze taka sama lodowke za 2999 zł :)
podchodzi sprzedawca i wywiazal sie taki dialog mniej wiecej
- moge w czyms pomoc
- raczej nie sadzac po cenie jaka tutaj widze
- jak rozumiem widzial pan gdzies ta lodowke taniej?
- tak
- to poprosze ze mna sprawdze za ile moge ja panu sprzedac
mija pare min klepania a kompie
- moze ja pan kupic za 2500 zł
- niestety ale dalej cena nie jest konkurencyjna
- a za ile pan ja moze kupic?
- 2000 zł
- niestety ale takiej ceny nie moge panu dac.

i tyle, mila rozmowa ale co najlepsze.
nie zapytal po ile moge miec ta lodowke a tylko jak uslyszal cene zszedl ze
swoja cena o 500 zł !!

dla mnie to byl szok ze ktos kto by sie nie targowal wogole przeplacil by
tyle kasy:)

w tym sklepie gdzie to kupilem, poprostu poszedlem z cenami ze sklepow
internetowych i dalem kartke za ile moge miec jaki sprzet. sprzedawca
porownal popatrzyl, doradzil w tej samej cenie lepsza plyte, pare innych cen
opuscil, jedynie cena okapu byla ta sama bo powiedzial zemusial by ich 30
szt zamowic zeby miec lepsza cene:)

wiec mysle ze trzeba poszukac i sie potargowac a mozna niezle do przodu
wyjsc;D

--
pzdr
piotrek