Re: Zakup AGD - kiedy i gdzie?

Data: 2007-11-13 07:33:52
Temat: Re: Zakup AGD - kiedy i gdzie?
Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl>

Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:fh7fjf$sq$1@news2.task.gda.pl...
> Witam.
> Zamierzamy (wraz z żoną) w niedalekiej przyszłości zakupić sprzętu AGD do
> kuchni (piekarnik, płyta, lodówka, zmywarka, okap). Tylko nie wiemy czy
> lepiej dokonać zakupu już teraz czy lepiej poczekać do nowego roku? Z
> jednej strony sprzęt generalnie tanieje i pojawiają się nowsze modele
> przez co starsze tanieją, z drugiej zapowiadane są na nowy rok generalne
> podwyżki praktycznie wszystkich towarów.
> Czy ktoś z grupowiczów mogłby poradzić co lepiej zrobić: kupować "na
> gwałt" czy lepiej wstrzymać się i poczekać do nowego roku?

> [...]
Ja kupowałam AGD w sklepie internetowym (mixmedia.pl) z tym że znalazłam
taki który miał magazyn w miejscowosci oddalonej od mojego miejsca
zamieszkania o 10 km i przy okazji miał jedne z atrakcyjniejszych cen na
tamten moment. Mogłam sobie podjechać ze znajomym ktory ma dostawczaka i
przewieść. Owszem ceny konkurencyjne ale już za sam transport (kurier) za
lodówkę, pralkę, piekarnik i płytę wołali 200zł. Niemniej i tak byłoby to o
1000zł taniej za całosc niz w zwykłym sklepie.

Pozdrawiam Magda