Zakup AGD - kiedy i gdzie?

1. Data: 2007-11-11 17:57:46

Temat: Zakup AGD - kiedy i gdzie?
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zamierzamy (wraz z żoną) w niedalekiej przyszłości zakupić sprzętu AGD do
kuchni (piekarnik, płyta, lodówka, zmywarka, okap). Tylko nie wiemy czy
lepiej dokonać zakupu już teraz czy lepiej poczekać do nowego roku? Z jednej
strony sprzęt generalnie tanieje i pojawiają się nowsze modele przez co
starsze tanieją, z drugiej zapowiadane są na nowy rok generalne podwyżki
praktycznie wszystkich towarów.
Czy ktoś z grupowiczów mogłby poradzić co lepiej zrobić: kupować "na gwałt"
czy lepiej wstrzymać się i poczekać do nowego roku?

Czy ktoś zna i mógłby polecić jakiś sklep internetowy, w którym można trochę
utargować cenę przy większych zakupach (j.w.)?

pozd. ciupa

2. Data: 2007-11-12 00:20:16

Temat: Re: Zakup AGD - kiedy i gdzie?
Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ciupa" <d...@w...pl> wrote in message
> Czy ktoś zna i mógłby polecić jakiś sklep internetowy, w którym można
> trochę utargować cenę przy większych zakupach (j.w.)?

Utargować to nie wiem, ale korzystając z porównywarek możesz znaleźć sklep,
który dany produkt ma najtaniej. Na pierwszych pozycjach w rankingu cen
różnice są często niewielkie, więc możesz wziąć dany produkt parę złotych
drożej, ale kupić w tym samym sklepie co inny wybrany produkt, żeby
doliczając przesyłkę łącznie wyszło taniej (nie wiem czy tak się da,
najlepiej podzwonić po kilku sklepach i się dowiedzieć).

strach

3. Data: 2007-11-12 19:31:27

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Nov 2007 01:20:16 +0100, "strach" <s...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
>doliczając przesyłkę łącznie wyszło taniej (nie wiem czy tak się da,
>najlepiej podzwonić po kilku sklepach i się dowiedzieć).

Tia, też znalazłem taką "tanią" ofertę (chciałem kupić 3 rzeczy), po czym
okazało się, że koszty wysyłki to jakieś 180 zł, bo i tak każda rzecz jest
osobno pakowana i wysyłana. No i już nie było taniej.

4. Data: 2007-11-12 19:55:40

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna i mógłby polecić jakiś sklep internetowy, w którym można
> trochę utargować cenę przy większych zakupach (j.w.)?

troche urwac mozna w kazdym:)
ale nie licz na kokosy, nam opuscili kolo 100 zł przy zakupach na jakies 6
tys:) dotego dochodza koszty przesylki.
skonczylo sie na zakupie w jednym sklepie lokalnie, gdzie transport z
wniesieniem byl za darmo a ceny lepsze niz w sklepach internetowych:)

z ciekawostek lodowke ktora kupowalismy miala cene w tyn sklepie 2 tys zł,
poszedlem do RTV AGD i widze taka sama lodowke za 2999 zł :)
podchodzi sprzedawca i wywiazal sie taki dialog mniej wiecej
- moge w czyms pomoc
- raczej nie sadzac po cenie jaka tutaj widze
- jak rozumiem widzial pan gdzies ta lodowke taniej?
- tak
- to poprosze ze mna sprawdze za ile moge ja panu sprzedac
mija pare min klepania a kompie
- moze ja pan kupic za 2500 zł
- niestety ale dalej cena nie jest konkurencyjna
- a za ile pan ja moze kupic?
- 2000 zł
- niestety ale takiej ceny nie moge panu dac.

i tyle, mila rozmowa ale co najlepsze.
nie zapytal po ile moge miec ta lodowke a tylko jak uslyszal cene zszedl ze
swoja cena o 500 zł !!

dla mnie to byl szok ze ktos kto by sie nie targowal wogole przeplacil by
tyle kasy:)

w tym sklepie gdzie to kupilem, poprostu poszedlem z cenami ze sklepow
internetowych i dalem kartke za ile moge miec jaki sprzet. sprzedawca
porownal popatrzyl, doradzil w tej samej cenie lepsza plyte, pare innych cen
opuscil, jedynie cena okapu byla ta sama bo powiedzial zemusial by ich 30
szt zamowic zeby miec lepsza cene:)

wiec mysle ze trzeba poszukac i sie potargowac a mozna niezle do przodu
wyjsc;D

--
pzdr
piotrek

5. Data: 2007-11-13 07:33:52

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy ktoś zna i mógłby polecić jakiś sklep internetowy, w którym można
> trochę utargować cenę przy większych zakupach (j.w.)?

Ja kupowałam AGD w sklepie internetowym (mixmedia.pl) z tym że znalazłam
taki który miał magazyn w miejscowosci oddalonej od mojego miejsca
zamieszkania o 10 km i przy okazji miał jedne z atrakcyjniejszych cen na
tamten moment. Mogłam sobie podjechać ze znajomym ktory ma dostawczaka i
przewieść. Owszem ceny konkurencyjne ale już za sam transport (kurier) za
lodówkę, pralkę, piekarnik i płytę wołali 200zł. Niemniej i tak byłoby to o
1000zł taniej za całosc niz w zwykłym sklepie.

Pozdrawiam Magda

6. Data: 2007-11-14 07:38:18

Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdecydowanie kupowac teraz, od przyszlego roku sprzet podrozeje o 20% w
zwiazku z wliczaniem do ceny oplaty utylizacyjnej tego sprzetu.

mar

Zaślepienie szyby w drzwiach...
CEKOL C-45 problem. Pilne
Ściekajaca woda po oknach - o co chodzi