Re: Zalewające się ucho

From: "Slepy" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zalewające się ucho
Date: Tue, 15 Nov 2005 22:49:38 +0100

> Jest jeszcze jeden sposób który nie do końca pomaga: zaciska się nos i
> pompuje na siłe powietrze wtedy w uszach coś "pryka" i jakby było lepiej,
> ale lekarz od którego to usłyszałem mówił żeby za często tego nie robić.
> Jak
> tylko na jedno ucho to jeszcze oprócz nosa trzeba to zdrowe ucha palcem
> zatkać.

To tylko pomaga przy głuchocie wywołanej nagłą zmianą ciśnień, gdy ktoś
trzaśnie drzwiami w samochodzie to się może ucho zatkać, albo jak jedziesz
szybkobierzną windą np.: w pałacu kultury. Ale na pewno ci wody ani ropy nie
przedmucha, po powietrze nie wylatuje z ucha. Zapal papierosa to się
dowiesz.