Re: Zapach faceta

241. Data: 2009-12-02 21:44:23

Temat: Re: Zapach faceta
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Z tymi prawami autorskimi to byłbym ostrożny,
> ponieważ w zasadzie należą do Twojej nowej kumpeli w niedoli innej kumpeli.
> Idioci porozumiewają się zwykle swoim własnym językiem, więc czasem
> warto znać kilka użytecznych zwrotów ;-)

Ha! "Mamy Cię"
Ja tutaj nie mam kumpeli.

--

Paulinka

242. Data: 2009-12-02 21:47:39

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Tak się zastanawiam, po co to robisz?

Po co? Pojawił się na grupie świetnie wykształcony i opłacany
specjalista, doskonale znający się na kierowaniu ludźmi, prawdziwy
samiec alfa, koneser muzyki klasycznej i życiowych seriali, znawca
perfum i higieny męskiej twarzy, mistrz głębokich przemyśleń
egzystencjonalnych i ciętej riposty, ksywa Księciuniu, a Wy jeszcze
narzekacie? :-)

Czas żeby nie tylko kobiety znalazły na tej grupie swoją niedościgłą
mistrzynię :-)

Oto nadszedł ten, który jest jej męskim dopełnieniem :-D

STalker

243. Data: 2009-12-02 21:50:18

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 22:40, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Z tymi prawami autorskimi to byłbym ostrożny,
> ponieważ w zasadzie należą do Twojej nowej kumpeli w niedoli innej kumpeli.
> Idioci porozumiewają się zwykle swoim własnym językiem,

No to, ide dalej tropem, nazwijmy to, saturnaliow:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Atraktor

Np to:
Atraktor przyciaga znajdujace sie blisko niego trajektorie.

> więc czasem
> warto znać kilka użytecznych zwrotów ;-)

Heh, ale mnie na przyklad taki saturn, albo atraktor,
bardziej sie podoba, niz jakze banalne spierdalaj.

244. Data: 2009-12-02 21:54:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Tylko księżniczkom na dobre wychodzą marzenia o księciu, więc lepiej nie
> popełnij błędu koleżanki.

Mój księciunio (okropna nazwa) 11 lat ze mną, się kurcze nie dorobił
konia. Wypędzę go won!

> A czasami tylko zły i głupi i powie ;-)

Wtedy się nazywa Sender i ma Zespół Napięcia Miesiączkowego Mężczyzny.

--

Paulinka

245. Data: 2009-12-02 21:55:52

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> mistrzynię :-)
>
> Oto nadszedł ten, który jest jej męskim dopełnieniem :-D

Ja to nie wiedziałam, ze XL szuka sobie kochanka ;)

--

Paulinka

246. Data: 2009-12-02 21:57:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Dec 2009 22:25:25 +0100, Paulinka napisał(a):

> Niekoniecznie. Nie jestem psychologiem, ale są mężczyźni, którzy są
> dominujący i lubią podkreślać swoją przewagę.

No oczywiście, że są i osobiście cenię tylko męzczyzn mających przewagę
(dużą fizyczną i niewielką intelektualną równocześnie, jedno bez drugiego
absolutnie nie) nad kobietą, ale nie takich, których jakakolwiek przewaga
istnieje jedynie w ich imaginacji, a de facto jest kalectwem polegającym na
chamstwie i megalomanii...
--

Ikselka.

247. Data: 2009-12-02 21:57:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> To dziwne, bo odniosłem wrażenie, że przed chwilą jedną poznałaś,
> żałując drugiej. Może jeszcze chwilkę poczekamy, aż to spokojnie do
> ciebie dotrze? Po co od razu wyrywać sie z pochopnymi deklaracjami ;-)

A możesz mnie poznać bliżej z moimi koleżankami, bo jakoś sobie z nimi
nie radzę. Tak wiesz na fitnes pójdziemy, spa, jakaś sauna?

--

Paulinka

248. Data: 2009-12-02 21:58:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Dec 2009 22:40:41 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie wiem teraz czy Ty uprawiasz 69 ze mną, czy mnie ironia w dupę kopie.

Paulyna, to Twoje? Bo jeśli tak, to szapoba!
:-D

--

Ikselka.

249. Data: 2009-12-02 21:59:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Dec 2009 22:44:23 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ha! "Mamy Cię"
> Ja tutaj nie mam kumpeli.

Nowych.
--

Ikselka.

250. Data: 2009-12-02 22:00:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Dec 2009 22:47:39 +0100, Stalker napisał(a):

> [...]
> mistrzynię :-)
>
> Oto nadszedł ten, który jest jej męskim dopełnieniem :-D

Dopełnienie to przeciwieństwo. Może chodziło Ci o odpowiednik?
--

Ikselka.

Re: Zapach faceta
Re: Zapach faceta