Zapiekacz kanapek/sandwitch maker

1. Data: 2000-03-20 15:59:27

Temat: Zapiekacz kanapek/sandwitch maker
Od: Alex <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar w najblizszym czasie kupic cos takiego (no wiecie - taka
gofrownica do kanapek :)

Tyle, ze widze ze wiele firm robi cos takiego - m.in. Philips,
Mulinex, Tefal..

Uzywa ktos czegos takiego i moze doradzic/odradzic jakas firme/model?
Nie chcialbym kupic czegos co sie rozleci po tygodniu, lub bedzie
zawsze przypalac :)))

--
.AlexPP mailto:a...@g...pl ICQ# 63156896

1. Data: 2000-03-20 21:15:51

Temat: Re: Zapiekacz kanapek/sandwitch maker
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Alex <a...@g...pl> schreef in berichtnieuws
j...@4...com...
> [...]
>
> Uzywa ktos czegos takiego i moze doradzic/odradzic jakas firme/model?
> Nie chcialbym kupic czegos co sie rozleci po tygodniu, lub bedzie

Tez polecam Tefala. Jest naprawde super. Jesli mozesz, to wybierz model z
wyjmowanymi wkladami wymiennymi, np. do gofrow, do tostow, do hamburgerow.
Super!

Danka

1. Data: 2000-03-20 22:07:50

Temat: Odp: Zapiekacz kanapek/sandwitch maker
Od: "Kasia L." <U...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alex <a...@g...pl> schreef in berichtnieuws
> j...@4...com...

Sa dwa rodzaje tych zapiekaczy. Jedne dziela kanapke na dwa trojkaty, drugie
nie dziela. Moim zdaniem te, ktore nie dziela sa lepsze ( wiecej mozna
wlozyc do srodka:)

Kasia L.

1. Data: 2000-03-20 22:31:51

Od: "E.Vita" <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex wrote:
> Tyle, ze widze ze wiele firm robi cos takiego - m.in. Philips,
> Mulinex, Tefal..
Ja uzywam philipsa i jestem zadowolona.
ewa2

1. Data: 2000-03-21 13:20:09

Od: "hmmm" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Alex <a...@g...pl> napisal:
> Mam zamiar w najblizszym czasie kupic cos takiego (no wiecie - taka
> gofrownica do kanapek :)
> Tyle, ze widze ze wiele firm robi cos takiego - m.in. Philips,
> Mulinex, Tefal..
(ciach!)

mam Tefala, model SnackGrill (w kolorze ciemno-srebrnym)
wyglada kosmicznie, ale dziala:)
kanapki dzieli na trójkaty, a po wymianie plytek mozna robic w nim
grillowane potrawy, albo gofry

hmmm

1. Data: 2000-03-21 15:17:58

Od: "inz. Mamon" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Kenwooda i nie polecam: fatalnie rozwiazane zamkniecie
(plastikowy pseudo-haczyk, ktory kiepsko trzyma) zmusza mnie do
naciskania urzadzenia calym organizmem w celu jego zamkniecia (czytaj:
klade sie klatka piersiowa na aparacie :)))

<inz. Mamon>

1. Data: 2000-03-21 23:38:43

Od: "Jola Backiel" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa dwa rodzaje tych zapiekaczy. Jedne dziela kanapke na dwa trojkaty,
drugie
> nie dziela. Moim zdaniem te, ktore nie dziela sa lepsze ( wiecej mozna
> wlozyc do srodka:)

Ja mam z te co dzielą i nie zgadzam się: można do nich włożyć bardzo
dużo, a na koniec jak podzielą się na trójkąciki, jest więcej do
chrupania, bo jeszcze po przekątnej. O!

--
Jola
i...@p...onet.pl - http://www.republika.pl/ilanka/

1. Data: 2000-03-22 06:40:09

Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik inz. Mamon <i...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8b83qu$2a88$...@n...ipartners.pl...
> Ja mam Kenwooda i nie polecam: fatalnie rozwiazane zamkniecie
To podobna firma jak Clatronic, mam, i tez nie polecam, no ale jak to ktos
powiedzial - NIE STAC MNIE NA KUPOWANIE RZECZY TANICH :-)))))

banany
Schab z jablkami
Cos greckiego
Łosoś, halibut