Re: Zaproszenie

Data: 2006-01-04 11:50:22
Temat: Re: Zaproszenie
Od: "muniek" <o...@o...pl>

> kazdy z takich sewisow po rozkreceniu
> glownie wysilkiem pasjonatow dzialajacych non profit
> po zdobyciu jakiejs wartosci na rynku
> liczonej iloscia stalych bywalcow i liczby odwiedzin
> zostawal wystawiany na sprzedaz
> :)
> pomine sprawe rozliczen
> jakie nastepowaly lub najczesciej nie nastepowaly przy tej okazji
> :)
> dlatego dla mnie nie jest etyczne reklamowanie na pl_rec_ogrody konkursow
> ktore sa oglaszane w celu zwiekszenia atrakcyjnosci tamtego serwisu/forum
> [...]
Tadziu,
oprócz potencjalnego interesu Grześka ja tu widze Twój bezpośredni interes.
Interes w zlikwidowaniu Tabazy.
Przeciez dzięki Tabazie można uzyskać nasiona interesujacych roślin.
I kto na tym straci? Ty stracisz Tadziu, bo mniej osob bedzie kupowało na
allegro rosliny od Ciebie i podobnych sprzedających.

Ale co mnie to wszystko obchodzi.
Kto chce niech dyskutuje z Tadziem.
Ja ten wątek juz wycinam.

Pozdrawiam agresora.