Re: będzie ostro

Data: 2006-01-04 23:59:54
Temat: Re: będzie ostro
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "piotrh" <p...@t...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, January 04, 2006 11:23 AM
Subject: Re: będzie ostro

news:000201c610fe$d34219e0$a4b71453@NOWY...
> jak dla mnie
> Grzesiek nie zaprzeczyl i nie wykluczyl mojej sugestii
> :)
> nie mam za co go przepraszac

Czy to oznacza Tadeuszu , że każdy w kogo gównem rzucisz
i się nie uchyli lub nie odrzuci w Ciebie jest winny tego ,
że został obsrany ???

hehe
przygadywal kociol garnkowi...
:)
wpierw nie znajac zasad w tym zakresie
wymadrzasz sie i ciskasz na mnie gromy
ze niby cos komus nakazuje lub zakazuje
a teraz pleciesz kolejne bzdury w moherowym stylu
:)
nie uwazam
zebym w jakikolwiek sposob urazil Grzegorza
:)
w odroznieniu od Ciebie nie urwalem sie z choiny
w sieci jestem bardzo dlugo
i moge podac conajmniej kilka podobnych przypadkow
:)
jestem przekonany
ze bedzie tak i w tym przypadku
zreszta naprawde glupi bylby
gdyby tego nie zrobil gdyby mial dobra okazje
:)
jedyny zarzut jaki mam do Grzesia to wciskanie ciemnoty
uciekanie w "nazewnictwo"
dla wszystkich przy tabazie jest forum dyskusyjne
a on idzie w zaparte
ze jest to tylko forum administracyjno techniczne
:)
jesli czuje sie obrazony moimi przypuszczeniami
z ktorymi sie nie kryje to niech mi sadownie zakaze
albo prosciej i taniej niech przyjedzie
i sprobuje obic mi ryja
:)
jest coprawda ode mnie o pol metra wyzszy
ale mam przewage wagi wiec mniej wiecej rowne szanse bylyby
:)
a do Ciebie uwaga
kazdy ma prawo do wlasnych sadow
:)
czy tylko dlatego
ze sa one inne niz Twoje nazywasz je gownianymi
?
z pozdrowienieniami i usmeichami
smal