Re: Zapytanie do Grupowiczów

Data: 2006-01-06 18:18:36
Temat: Re: Zapytanie do Grupowiczów
Od: "Zmotoryzowany" <z...@p...fm>

Staram sie na bieżąco czytać lecz czasem nie bardzo rozumie intencje
piszących, prosiłem o informacje tylko dlatego że ja sam nie jestem w stanie
sobie poradzic z wyjęciem wózka jako że nie mam obu nóg jednej powyżej
kolana drugą tylko z kolanem i tankowanie stanowi dla mnie duży problem
jeśli pojade na stacje. Może zainicjujmy akcje uświadamiania pracowników
stacji że nie każda osoba niepełnosprawna jest w stanie sama sobie poradzić
i czasem potrzebują pomocy! Co o tym myhślicie?
Pozdrawiam grupowiczów
Staszek L.