Re: Zarobki naszych "bardzo biednych" lekarzy

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zarobki naszych "bardzo biednych" lekarzy
Date: Tue, 27 Jul 2010 16:22:11 +0200

"Animka" i1n8v3$vbo$...@n...news.atman.pl

Zarobki lekarzy... Zarobki personelu pomocniczego... O 10 godzinie (rano)
nie można już zarejestrować. Lekarze przyjmują do 15 godziny, rejestracja
rzekomo ,,przyjmuje'' do 14:30 godziny...

Co robią dwie rejestratorki od 10 (może i od 9) godziny do 15 (czy choćby
14:30) skoro nie ,,przyjmują'' już od 10 (a może i od 9) godziny? :) Nie
dość, że nie ,,przyjmują'', to nawet nie znają adresów innych poradni,
choć jeden rzut oka do ,,internetu'' pokazuje te placówki...

http://83.12.126.45:9998/inf/index_2008.php
http://www.nfz-bialystok.pl/

MZ to nie lekarze zarabiają za dużo, ale rejestratorki. :)

Nie mogę być przyjęty przez lekarza, nie mogę zapisać się dziś na jutro
(czy na inny dzień) ale (jeśli chcę się leczyć -- na nogi, bo na głowę
za wysoko lub za późno) muszę przyjść rano (najpóźniej o 9 godzinie)
i czekać cierpliwie :) (od cierpienia?) -- być może aż do 15 godziny...

-=-

Rozumiem, że lekarze nie mogą przyjmować zbyt dużo, ale dlaczego
rejestratorki nawet nie znają adresów innych placówek -- podobnych?

-=-

Swoja drogą -- co robią repelenty, skoro jestem gryziony
(w nogi) przez owady?

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'