Zbior prostych i szybkich przepisow na obiad.

61. Data: 2007-08-09 13:45:59

Temat: Re: Zbior prostych i szybkich przepisow na obiad.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Co tak się wszyscy uparliście na darmochę? Przecież specjaliści od
> marketingu wiedzą, że nie po to się książkę wydaje i reklamuje, żeby ją
> darmo rozdawać!!!
>
> Ania

Wiele osób wierzy, że wystarczy dobry przepis i oto sukces kulinarny
gotowy - dlatego tylu chętnych. Jeśli ktoś wierzy, że istnieją przepisy
tzw. zawszeudające się, to znaczy, że nie ma pojęcia o kuchni i
gotowaniu. Zawszeudające się są tylko koncentraty ciast w proszku, a i
to nieudacznik umie spaprać... Nawet mąka tej samej marki i rodzaju może
różnić się między poszczególnymi partiami i ot - wypiek wychodzi
inaczej lub wcale... ale to wie się mając praktykę i umiejąc sobie
radzić z niuansami.
:-)

62. Data: 2007-08-09 13:51:29

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Może gdybym powazelinowała Magdalenie i pochwaliła ją za geniusz totalny,
> też z czasem mogłabym sobie bezkarnie pocytować??

Aniu, ja nigdy nikomu nie starałam się wazelinować. Zwyczajnie sprawdzają
się u mnie wszystkie przepisy Magdaleny (poza jednym) i jestem jej wdzięczna
za podanie ich tak samo, jak Tobie za przepis na pierogi drożdżowe i jeszcze
paru innym osobom za ich przepisy.
Kiedyś zajrzałam na tę grupę dyskusyjną z myślą o czerpaniu z Waszego
doświadczenia i dzielenia się tym, co ja potrafię, a nie mając na celu
wykłócania się. Najczęściej omijam takie wątki, choć czasami coś
naskrobię...

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia wisząca na nodze mamy :-)

63. Data: 2007-08-09 13:51:52

Od: "skarb" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różnić się między poszczególnymi partiami i ot - wypiek wychodzi inaczej
> lub wcale... ale to wie się mając praktykę i umiejąc sobie radzić z

Co prawda to prawda. O ile moje dania niesłodkie są wychwalane, to z
deserami mam problem. Potrafię zbabrać nawet
w-zamierzeniu-dwuwarstwową-galaretkę (z proszku!) :-D
Ciasto wyszło mi jedno :-DDD

64. Data: 2007-08-09 14:21:56

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> Aniu, ja nigdy nikomu nie starałam się wazelinować.

Basiu, nie wątpię!

Bardzo chciałam, żebyś nie wzięła słów o wazelinie do siebie. Chciałam tylko
pokazać, że dla Magdaleny nie jest ważne, kto z kim rozmawia i kto kogo
cytuje, a po prostu - każda sytuacja jest dla niej dobra, by zamanifestować
swoją niechęć do innego człowieka. Wtyka sie w dyskusję tylko po to, by
napisać - wrzucam cię do mojego KF-a, bo zrobiłaś to czy tamto.

Obraziła mnie - i nie tylko mnie - nie jeden raz, nie zna
słowa "przepraszam".

Nie mam zamiaru poświęcić dla niej choćby takiej ilości wazeliny, która
zmieści się pod paznokciem małego palca - zastanawiałam się tylko na głos,
czy gdybym nagle zaczęła jej słodzić - zmieniłaby swój stosunek do mnie. Bo
jak widać, dla niej najważniejszym wyznacznikiem, czy ktoś jest
ogólnie "wporzo", czy nie - jest stosunek do niej i tylko do niej. Mimo, że
jest to grupa kulinarna, a nie jej program autorski.

Nie będę szerzej opowiadać, jak ją odbieram na podstawie jej własnych
wypowiedzi. Wystarczy, że jestem przekonana, że i tak czyta moje posty
gryząc się w palce, żeby nie odpisać.

Ania

65. Data: 2007-08-09 14:46:31

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ mylisz się i to bardzo - szanowna wyrocznia nie wszystkich wrzuca do
> KF
> za cytowanie Panslavisty, oj nie wszystkich. Nie każdego przywiązuje sie
> do
> pregierza z miną zbolałego kata, który nie chce, ale musi wykonać wyrok,
> bo
> to na nim spoczywa troska o jakość tego świata.

Alez skąd *szanowna* Bassett działa zupełnie inaczej:
najmuje dobrych ludzi, którzy zarzucają ofiarze koc na łeb i tłuką kijami
bejsbolowymi po tym łbie
w archiwm prk można to znaleźć w wersji oryginalnej
tu tylko przypomnienie a vista z pamięci

kicia.miau

66. Data: 2007-08-09 14:54:48

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:13bjpl7lpvbd5cc@corp.supernews.com...

> nie rozumiesz, bo nie jestes profesjonalista od marketingu. Cokolwiek z
> przeznaczeniem "dla mlodych mezczyzn" sprzeda sie dziesiec razy lepiej,
> niz dla mlodych kobiet, dla ktorych jest duzo latwiej kupic prezent. Ta
> ksiazka jest bardzo chetnie kupowana prez Dziadkow dla wnukow, przez
> dziewczyny dla chlopakow, przez rodzicow dla synow w collegu, itd.

I przez elity intelektualne, bo jest wydana na miekkim lawenowym papierze

kicia.miau

67. Data: 2007-08-09 14:57:45

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Gołe qry :-)

toż to najgorsza pornografia
ja to sobie myślę, ze w tym pdf maby to tam nie ma żadnych fotografii
tam jest tylko pornografia umysłowa

kicia.miau

68. Data: 2007-08-09 15:02:55

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc jeżeli jesteś
> osobą o naprawdę wielkich przymiotach duszy - przyślij i mi tę kopię.

po co ci kopia
leć nad Pacyfik zobaczyć oryginał

kicia.miau

69. Data: 2007-08-09 15:05:03

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Z palca wyssane. Jeżeli mówisz o statystyce to wypadałoby podać źródła. :)

Nie przeczytałeś dokładnie tam jest napisane "sadystyczny", tylko Krysi się
paliszek omsknął na inną klawisz

kicia.miau

70. Data: 2007-08-09 15:06:45

Od: "kicia" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co tak się wszyscy uparliście na darmochę? Przecież specjaliści od
> marketingu wiedzą, że nie po to się książkę wydaje i reklamuje, żeby ją
> darmo rozdawać!!!

Jak coś nie idzie i zalega półki, to czasem też_dla_marketingu (chocby
własnego EGO) się rozdaje

kicia.miau

Tanie (względnie) fondue?
drylownica do śliwek