Zbrodniarze w fartuchach

161. Data: 2011-03-01 18:27:30

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Antybiotyki.
> Zapłodnienie in vitro.
> GMO.
> Wielki zderzacz hadronów.
>

> Wiele, wiele innych.

No ale nie napisałeś jakie STRICTE kreacjonistyczne założenie w biologii
pozwoliło na odkrycie penicyliny - czyli nie odpowiedziałeś na pytanie.
Pokaż mechanizm, pokaż jak dane teoretyczne założenie "kreacjonizmu"
przekłada się na odkrycie. Co takiego "kreacjonistycznego" pozwala na
odkrycie penicyliny a "niekreacjonistycznego" nie?

"Tak se" podać listę z kapelusza, to moze każdy... kreacjonista ;-)

pozdrawiam
vonBraun

162. Data: 2011-03-01 18:29:30

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Moje pytanie też nie.
>
> Element zajadłości i poziomu bezrozumności pomiń zupełnie
> przy swojej odpowiedzi.

W takim razie spytaj dokładniej. Czyli o jaki aspekt opisywanego
"zjawiska na YT" ci chodzi.

pozdrawiam
vonBraun

163. Data: 2011-03-01 18:30:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konieczność doraźnej ingerencji z zewnątrz do wzniesienia się
na wyższy poziom cywilizacyjny.

Teraz ogarniasz w czym rzecz?

--
CB

164. Data: 2011-03-01 18:32:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opisałem już.

W jaki sposób taki ludzik łamie twoje "warunki" rozumności?

165. Data: 2011-03-01 18:41:16

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie istnieją, poza twoimi ambitnymi "wizjami" w tym względzie.
> Żadna tzw nauka społeczna nie jest zbiorem wiedzy w obrębie
> jednolitego, spójnego i niesprzecznego paradygmatu.
> Kropka. ;)
>
> Manipulujesz.
Raczej - nie chciało ci się czytać. Są dziedziny psychologii blizsze
biologii niz naukom społecznym. Kropka.;-)

> Wzasadzie to mówimy o modelu judo-chrześcijańskim nauk społecznych,
> w tym judo-chrześcijańskiej psychologii.
> Psychologii katolicka to jedna z jej odmian.
>
> BTW wyobrażasz sobie psychologie nazistowską?
> Uważasz, że twój judo-chrześcijański aparat "naukowy" jest zdolny,
> aby ją przynajmniej próbować ~zrozumieć?
Jeśli judeo-chrześcijański to juz nie "naukowy". Podobnie nazistowski.
Nauka z definicji nie może wypowiadać sądów wartościujących.
Jeśli to czyni przestaje byc nauką.

> IMHO nie.
To całkiem możliwe....

> I o tym pisałem poprzednio, gdy nazwałem cię reprezentantem
> psychologii katolickiej (chrześcijańskiej / judo-chrześcijańskiej).

> Bez znaczenia.
>
> Moje "programowanie" - jeśli już się uprzeć - najbardziej przypomina
> "programowanie" nazistowskie. ;)

No i wydało sie. Od dawna podejrzewam, że faszyści zatrudnili Cię abyś
napisał soft do bomby wodorowej ;-)

pozdrawiam
vonBraun

166. Data: 2011-03-01 18:43:52

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Opisałem już.
>
> W jaki sposób taki ludzik łamie twoje "warunki" rozumności?

Nie mam pojęcia. Napisałeś jedynie, że zwolennik teorii ewolucji wyzywał
"kreacjonistów" od nienaukowców, ale nie napisałeś jakich argumentów
używał. Skąd mam wiedziec? Każdy poglad, nawet słuszny może być
traktowany jak ideologia.

vB

167. Data: 2011-03-01 18:56:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej - nie chciało ci się czytać.

Tych twoich pseudo-naukowych wizji?
Zostawiam je nawiedzonym psychologom katolickim. ;)

> Są dziedziny psychologii blizsze biologii niz naukom społecznym. Kropka.;-)

Żadna dziedzina psychologii nie jest ani bliższa biologii, ani nie jest
niczym innym jak "nauką" społeczną.
W dodatku w obrębie chyba każdej funkcjonują sprzeczne
i wykluczające się koncepcje stanowiące części składowe
praktycznie odrębnych paradygmatów, których zwolennicy toczą
między sobą wojny i bitwy - jak w każdej "nauce" społecznej...
notabene: nie wyłączając religii.

> Jeśli judeo-chrześcijański to juz nie "naukowy". Podobnie nazistowski. Nauka z
> definicji nie może wypowiadać sądów wartościujących.
> Jeśli to czyni przestaje byc nauką.

A zatem nie potrafisz nawet na chwilę wyjść poza swoją judo-chrześcijańską,
obłudną(!!!) "naukowość".

> To całkiem możliwe....

Nawet więcej: w zasadzie pewne.
W innym razie nie stać by cie było, aby łudzić się w tym względzie.

> No i wydało sie. Od dawna podejrzewam, że faszyści zatrudnili Cię abyś napisał
> soft do bomby wodorowej ;-)

Nawet gdyby, to chyba byłoby to i tak bardziej racjonalne, niż twój
"naukowy" judo-chrześcijański trud wartościowania wszystkich i wszystkiego
bez rzekomego formułowania sądów wartościujących.
BTW kojarzy mi się z jaraniem jointów, ale bez zaciągania się. ;)

--
CB

168. Data: 2011-03-01 18:59:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ napisałem ci _wyraźnie_:
twierdził, że jego twierdzenia oparte na teoriach naukowych
są poparte naukowymi faktami i naukowo udowodnione.

Czy ja piszę po chińsku?

169. Data: 2011-03-01 19:06:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW pomoc humanitarna dla mieszkańców Afryki.
Wynik koncepcji czystego, esencjalnego kreacjonizmu.

--
CB

170. Data: 2011-03-01 19:07:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aborcja.
Szczepienia.
Edukacja!

Kreacjonizm.

--
CB

> BTW pomoc humanitarna dla mieszkańców Afryki.
> Wynik koncepcji czystego, esencjalnego kreacjonizmu.

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!