Zdjecia spotkaniowe

1. Data: 2002-04-09 12:04:45

Temat: Zdjecia spotkaniowe
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym oglaszam, ze nareszcie dziala strona FAQ. :o)))))
http://www.kuchenny.faq.prv.pl/
Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do ogladania zdjec i czytania relacji
z spotkan piatkowego i wtorkowego. W przygotowaniu spotkanie krakowskie z 2
marca. Prosze o przysylanie zdjec i relacji :o))))

Buziaczki dla wszystkich :o))))))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
www i FAQ grupy: http://www.kuchenny.faq.prv.pl/

1. Data: 2002-04-09 12:11:19

Temat: Re: Zdjecia spotkaniowe
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niniejszym oglaszam, ze nareszcie dziala strona FAQ. :o)))))
> http://www.kuchenny.faq.prv.pl/

A czemu mnie sie otwiera, że ostatnia aktualizacja 23 marca? i ŻADNYCH zdjęć?
BUUUUU Qd

1. Data: 2002-04-09 12:16:23

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:

> A czemu mnie sie otwiera, że ostatnia aktualizacja 23 marca? i ŻADNYCH zdjęć?
> BUUUUU Qd

Ostatnia aktualizacja 6 kwietnia 2002r. i sa tam 2 zdjecia do obejrzenia, a reszta
do pobrania.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-09 12:19:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu mnie sie otwiera, że ostatnia aktualizacja 23 marca? i ŻADNYCH
zdjęć?
> BUUUUU Qd

A może powinnaś kliknąć na taki klawisz odśwież?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-09 12:26:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Apr 2002 14:11:19 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:

>A czemu mnie sie otwiera, ?e ostatnia aktualizacja 23 marca? i ?ADNYCH zdj???
>BUUUUU Qd

a mnie sie otworzylo od razu i bez awantur, ne-ne-ne-ne...
sporbuj jeszcze raz

Krysia, bardzo niefotogieniczna...ech, zycie
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-09 12:27:37

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała:
> Krysia, bardzo niefotogieniczna...ech, zycie

Krysienko, wydaje mi sie, ze wiekszosc ludzi ma wlasnie takie
wrazenia jak Ty przy ogladaniu wlasnych fotek, kazdy uwaza, ze
... ona to wyszla ladnie, a ja to juz tak sobie... ;-)

Nie przejmuj sie tym i tak kazdy wie, ze jestes wyjatkowo sympatyczna
i kochana osobka - to naprawde widac :)
Zdjecia sa wspaniala pamiatka, bo przywoluja atmosfere tych dni i to
jest najwazniejsze!

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-09 12:32:20

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> A moze Ty Lillu zdradzisz nam swoja buźkę, bo w ga(r)lerii Ciebie nie ma i w
> Cafe chyba też nie...

Basiu, ja to dopiero jestem niefotogeniczna... az sie boje ogladac swoje zdjecia
;-)))

Pozdrawiam serdecznie :)
Lilla

1. Data: 2002-04-09 12:34:30

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdjęć?
>
> A może powinnaś kliknąć na taki klawisz odśwież?
> --
> Joanna

Niestety, Joasiu, wymyśliłam to poprzednio - nic, powtórzyłam po Twojej radzie -
takoz stara, klikalam z adresu Bożenki - bez zmian.Tredowata jestem, czy co?Qd

1. Data: 2002-04-09 12:40:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Basiu, ja to dopiero jestem niefotogeniczna... az sie boje ogladac swoje
zdjecia ;-)))

Ależ ty ich nie musisz oglądać... To trzeba tylko wysłać Herbatce i Bożence
;-)))

1. Data: 2002-04-09 12:46:54

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjecia sa wspaniala pamiatka, bo przywoluja atmosfere tych dni i to
> jest najwazniejsze!

A moze Ty Lillu zdradzisz nam swoja buźkę, bo w ga(r)lerii Ciebie nie ma i w
Cafe chyba też nie...

pozdrawiam serdecznie
Basia

Kurczak inaczej i prośba (P)