Re: Zdrada w wersj light + męska duma

Data: 2006-08-22 04:55:22
Temat: Re: Zdrada w wersj light + męska duma
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

news:ece0f1$m3j$1@news.onet.pl...

> aa, tu Cie boli :)

Nie. Nikomu nie zazdroszczę i uważam, że każdy ma prawo do własnego
szczęścia. A Ty raz że nie widzisz innych stanowisk, wypierasz ze
świadomości, to jeszcze zarzucasz, że nie istnieją. Struś, i tyle 'o)

> definicja wg Ciebie rzecz jasna. definicja dobrego zwiazku
> czas tez zawiera. zawiera, bo taki zwiazek nie ma powodu do
> zakonczenia. nie mowimy tu o zwiazkach biznesowych, czy innych
> ukladach miedzyludzkich, wtedy owszem, moze byc dobrze i
> krotko. nie mowimy tez o ukladach kolega/sasiad czy inny mniej
> zobowiazujacy zwiazek- mowimy, a przynajmniej ja, o zwiazkach
> opartych na _milosci_. taki zwiazek, ma jednostke czasu. zapewne
> im dluzszy nie znaczy najlepszy, jednak dobry sie nie konczy.
> to ten zly sie skonczy.

No to skoro tak to dowodzik proszę :o)
Nie przekonanie, ale dowodzik!!!

> bla, bla, bla. jak ktos chce dorobic teorie, to okaze sie, ze milosc
> moze trwac dzien......jak u Ciebie.

No to skoro tak to dowodzik proszę :o)
Nie przekonanie, ale dowodzik!!!

> a dziekuje ci bardzo. bardzo dobrze mi z tym. milosc jest dla mnie
> czyms wiecej niz krotkim acz dobrym zwiazkiem. sorki, taka jestem.
> wole konkrety niz utopie.

Nic z tych rzeczy. Ale proszę, przestań narzucać własne preferencje
całemu światu. Dobrze Ci z nimi, to niech tak zostanie, ale nie
zarzucać,że innym z ich preferencjami jest gorzej, bo to dziecinana już
jest, naprawdę, Miła :o)

> a ja w placz i na kajak...

Nie, Ty będziesz płakać dopiero, jak Ci się coś będzie walić. Miłe to,
sentymentalne, ale jakie niepotrzebne...

Pzdr
Paweł