Re: Zelazko z generatorem pary

Subject: Re: Zelazko z generatorem pary
Newsgroups: pl.rec.dom
From: Poldek <p...@i...eu>
Date: Tue, 30 Oct 2018 12:55:34 +0100

W dniu 2018-10-29 o 17:47, Kaczin pisze:

> Być może zależy to od modelu.
> W moim przypadku leci tylko po naciśnięciu przycisku.
> Może masz zabrudzony elektrozawór, który nie domyka się całkowicie.

U mnie, jeżeli przycisk na rączce nie jest naciśnięty, to para nie leci
wcale. Gdy nacisnę przycisk i trzymam, to para bucha. Czyli wygląda, że
wszystko jest jak należy. Bo z instrukcji jasno to nie wynika - można by
wnioskować, że gdy przycisk nie jest wciśnięty, to para powinna lecieć,
ale mniej, a po naciśnięciu przycisku "dodatkowe uderzenie pary".