Re: Zelazko z generatorem pary

From: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zelazko z generatorem pary
Date: Fri, 2 Nov 2018 21:31:22 +0100

W dniu 2018-10-30 o 12:55, Poldek pisze:

> U mnie, jeżeli przycisk na rączce nie jest naciśnięty, to para nie leci
> wcale. Gdy nacisnę przycisk i trzymam, to para bucha. Czyli wygląda, że
> wszystko jest jak należy. Bo z instrukcji jasno to nie wynika - można by
> wnioskować, że gdy przycisk nie jest wciśnięty, to para powinna lecieć,
> ale mniej, a po naciśnięciu przycisku "dodatkowe uderzenie pary".

Nie wiem jakie masz żelazko ale:
para powinna lecieć cały czas w ilości ustawionej przez suwak/pokrętło
ilości pary (w szczególności brak pary w pozycji minimum)

przycisk pary to dodatkowy wyrzut niezależny od tego co jest ustawione
na pokrętle ilości pary.
Tak miałem w Philipsie Braunie Clatroniku i jakimś innym chińskim marki
niepamiętam