Re: Zelazko z generatorem pary

From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zelazko z generatorem pary
Date: Sat, 3 Nov 2018 00:37:53 +0100

W dniu 2018-11-02 o 21:31, Roman Rogóż pisze:

> Nie wiem jakie masz żelazko ale:
> para powinna lecieć cały czas w ilości ustawionej przez suwak/pokrętło
> ilości pary (w szczególności brak pary w pozycji minimum)
>
> przycisk pary to dodatkowy wyrzut niezależny od tego co jest ustawione
> na pokrętle ilości pary.
> Tak miałem w Philipsie Braunie Clatroniku i jakimś innym chińskim marki
> niepamiętam

Mam żelazko Tefal GV 9080.
Teraz jestem już kompletnie skołowany.
Zadzwoniłem do serwisu Tefala i twierdzi, że para powinna lecieć cały
czas, tak jak piszesz - zależnie od ustawienia. Na najniższym ustawieniu
wcale, a na kolejnych wyższych odpowiednio więcej. Gdy przycisk na
rączce jest naciśnięty, powinno być "dodatkowe uderzenie pary".
U mnie, jeżeli nie jest wciśnięty przycisk, to para nie leci wcale. Tak
jest każdej pozycji regulatora. Gdy trzymam przycisk, wtedy leci sporo pary.