Re: Zelazko z generatorem pary

From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zelazko z generatorem pary
Date: Sat, 3 Nov 2018 17:53:46 +0100

W dniu 03.11.2018 o 15:19, Kaczin pisze:

> Jak też mam Tefala i działa on dokładnie tak jak u ciebie.
> Jeśli masz wątpliwości, to zamiast pisać tu, na grupę, napisz do
> producenta.

Ups... nie zauważyłem, że dzwoniłeś do serwisu Tefala.
Tak się tylko zastanawiam, jak miało by to być zrealizowane. Skąd ta
para? Z boilera, w którym jest jakiś regulator ciśnienia? I to na
dodatek sterowany cyfrowo (bo w obrazkowej instrukcji obsługi nie
zauważyłem żadnego pokrętła do regulacji ilości pary)? IMHO mało
prawdopodobne.
A może wodę wlewasz nie tylko do zbiornika boilera, ale również do żelazka?

--
Kaczin