Re: Zelmer Fenomen - gdzie najtaniej

Data: 2005-05-16 08:15:10
Temat: Re: Zelmer Fenomen - gdzie najtaniej
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl>

Dnia Mon, 16 May 2005 08:13:15 +0000 (UTC), Waćpanna lub Waćpan *Zora*, w
wiadomości news:<news:d69kmr$e26$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Przy zakupie w wysyłce zalecała bym ostrożność. Z tego co widzę na stronie
> zelmera oferuje on 3 warianty fenomena - w tym bez kubka miksującego i bez
> mieszacza do ciast. Zaden z fenomenów nie powinien /wg producenta/posiadać w
> komplecie obieraczki do ziemniaków, natomiast dworek w barwnym opisie wymienia
> te funkcję oferowanego urządzenia, natomiast nie zauważyłam by choć zająknął
> się o tym, że obieraczke trzeba kupić osobno. Choć oferuje najnajbogatszą
> opcję : 880.0, na fotce jestzestaw podstawowy 880.2. sprawdź dokładnie nim
> nabędziesz.

piszą, że to wyposażenie dodatkowe, co powinno dać do myślenia ;>
ale fakt, niejasne to
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."