Re: Zlamanie a dieta

Data: 2004-10-08 06:57:39
Temat: Re: Zlamanie a dieta
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ck45c9$89q$1@inews.gazeta.pl...

> nygus jestes Czarny, a wiec troche lektury:
>
> http://collagen.webpark.pl/
> http://www.drnatura.pl/kolagen_wlasciwosci.htm
> http://www.warman.com.pl/~osteo/kolagen.html
> http://www.poroza.pl/index.php?m=news&id=367
> http://www.genom.com.pl/bad_osteo.htm
> http://www.mediweb.pl/diseases/wyswietl_vad.php?id=5
54 tu jest cikawa
> informacja(oczywiscie spisek optymali :) 30% kosci to kolagen :)

http://www.slownik-online.pl/kopalinski/11A2162C4BAC
DBFDC12565E8004FD97D.php
> http://priv.twoje-sudety.pl/~atom/term/k.html szukaj hasla : kolagen
> http://www.fit.pl/problemy_osteoporoza.htm
> http://www.poroza.pl/index.php?m=news&id=724
>

> i taka ciekawostka bo lubisz (o ile sie nie myle) kulturystyke
> http://www.kulturystyka.sklep.pl/product_info.php?pr
oducts_id=843

> Jurek
>
> ps czekam na podsumowanie :)

ty chyba nie czytałeś tych linków które podałes, a jeśli czytałeś to masz
problem ze zrozumieniem tekstu czytanego.

gdzie w tych linkach zalecane jest podawanie kolagenu przy złamaniach
kosci??gdzie ty to wyczytałes??
moze coś przeoczyłem???jesli tak to wskaz mi to.
cos mi się widzi ,ze wygooglałeś słowo kolagen, a nastepnie zapodałes linki
bez czytania ich .