Re: Zlamanie - jak dlugo gips?

From: "Sacagawea" <a...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Zlamanie - jak dlugo gips?
Date: 5 Jul 2006 12:43:46 -0700

Sowa napisał(a):

> Twój synek przynajmniej może sobie pobiegać. ;)

Aż za bardzo. Ponieważ tamten gips potrzaskał w 3 tygodniu, więc
uprzedziłam lekarza, że on tak ma. Lekarz kazał zagipsować go
łącznie z łokciem i przedramieniem, zeby miał mniejszą
ruchliwość tej ręki. Tyle teoria. W praktyce gips złamał jeszcze
przed południem. W łokciu, więc temu złamaniu (jest przy
nadgarstku) nic nie grozi, ale co będzie dalej? Chyba go zwiążę na
ten miesiąc.

Asia