Re: Zmywarka 45cm - Bosch, Siemens, a mo?e?

Data: 2010-03-09 10:06:09
Temat: Re: Zmywarka 45cm - Bosch, Siemens, a mo?e?
Od: Kresowiec <i...@t...de>

szerszen schrieb:
> U?ytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> raptem 15 cm, takze dobrze sie zastanow czy czegos nie przebudowac, bo z
> czasem bedziesz zalowal, wiem to po sobie :)

Szerszen ma racje: od przybytku glowa nie boli. Naturalnie jesli jestes
starym kawalerem lub tez Bozia nie pokarala Cie dziecmi, to 45 cm
spokojnie wystarczy, zeby szklo po imprezie wymyc. Ale jesli pieczesz i
gotujesz, w dodatku uzalezniony jestes od Tupperware, to tylko duza
zmywarke warto kupowac. Nie tak dawno zafundowalem sobie nowa. Ja byle
czym jezdze ale w kuchni mam Miele. Ta zmywarka jest tak duza, ze miesci
mi sie w niej suszarka ze stali szlachetnej. Wez i umyj taka! A tak raz
na miesiac wkladam do mojego 60cm i wyciagam czysta i zdezynfekowana.
Albo taka brytfane po zboju - do 45 cm nie wlozysz albo bedziesz musial
kombinowac jak kon pod gore a ja wkladam bez problemu. Slowem wszystko
zalezy od tego jak i czym gotujesz, jak czesto i dla ilu osob ma byc ta
zmywarka.

Irek