Re: Zmywarka Bosch ktora wybrac?

Data: 2006-02-08 14:40:37
Temat: Re: Zmywarka Bosch ktora wybrac?
Od: "Marchewka" <M...@b...pl>

Użytkownik "yaga" <y...@p...portal.pl> napisał w wiadomości
news:dscrrc$2ghf$1@node3.news.atman.pl...
> jak zostawiam zmywanie na noc, to rano wyciągam naczynia suche
> jak pieprz. No, chyba, że coś źle ustawiłam (jeszcze się uczę :-) i mam
> kałużę na denku kubka.

No, właśnie stale mam te kałuże... Gary kładę na płasko, po złożeniu kolców
na talerze. Podobnie większe miski. Kubki na właściwych dla kubków i
fliżanek miejscach. Jak mam wstawiać gary, miski i kubki, coby tych kałuż
nie było?
Nie sądziłam, że korzystanie ze zmywary, to taka skomplikowana sprawa. ;-)

> A czy w Twojej można ustawić dodatkowe dosuszanie? Bo u mnie można, choć
> trwa to potwornie długo (3h). Czasem z tej opcji korzystam.

Mam. Jeszcze nie korzystałam.
I.