Re: Zmywarka bez soli i wlasna studnia

Data: 2008-01-12 20:47:41
Temat: Re: Zmywarka bez soli i wlasna studnia
Od: "Andrzej B" <t...@u...pl>

> No wlasnie! :)
> Dlatego chcialem wiedziec jak to jest u innych, ktorzy maja wlasna wode.
>
> --
> 3M-cie sie czego chcecie !

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)
Niektóre rzeczy które dla nas wydają się oczywiste wcale takie nie musza
być.
Świat to nie tylko Polska czy Europa . Zmywarek w Ameryce jest nawet chyba
więcej i od niepamiętnych czasów i nie używają one soli do zmiękczania jest
tylko detergent i nabłyszczasz. Sprawdzałem osobiście nawet w europejskim
BOSCH i nie ma takiej potrzeby. Domy z własną studnia mają mała stacje
zmiękczającą wodę na cały dom i nie sa to jakieś duże koszty jak na ten
rynek, miejska woda nie sprawia problemów jeśli tak to dodatkowo na duży
budynek montują jakiś automatyczny uzdatniacz tak jak u znajomego
mieszkającego na jakimś dalekim zadupiu. Wodę tu można pić z kranu bez
przegotowania przynajmniej tam gdzie byłem. Publiczne poidełka są wszędzie w
parkach, szkołach, biurach a woda raczej nie śmierdzi chlorem, na naczyniach
nie ma osadu a nabłyszczanie mam już od kilku lat w 3 zmywarkach ustawione
na minimum więc można inaczej.

Pozdrowienia A.