Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki

Data: 2015-10-22 11:23:02
Temat: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> Do zmywarek żeby woda w denkach kubków nie zostawała są inaczej robione kubki. Maja
odpływ zrobiony.mam takie dwa i resztę do ręcznego mycia. W miarę zużywania podmianka
będzie na dedykowane.

Niestety kubków z odpływem jest zdecydowanie mniej w ofercie. Zresztą
kubków nie kupujemy, a szybko ich przybywa przy różnych okazjach -
prezenty od znajomych, upominki przy różnych okazjach (promocje,
konkursy, szkolenia, pamiątki, ...). Żaden z nich nie ma odpływu.

Nie cierpię jednak mocno z tego powodu, bo zwykle wszystko ładnie
wysycha, a jak nie wyschnie to wystarczy przejechać po denkach
ręcznikiem papierowym.
Gorzej z zakamarkami w garnkach "stainless" z podwijanymi brzegami i
uchami z zawiniętej blachy. Są denerwujące, bo nie można ich wprost do
szafy schować, tylko trzeba odstawić na suszarkę lub kuchnię do
obcieknięcia. Garnki są starsze od zmywarki i pewnie ją jeszcze przeżyją.