Re: Zmywarka - kilka pytan

Data: 2001-04-10 10:56:17
Temat: Re: Zmywarka - kilka pytan
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> napisał ...
> Wiesz, po obiedzie mam zazwyczaj 3 garnki. Ale mysle, ze z garnkami w
> zmywarkach rzeczywiście jest kłopot.
> 1. Niektóre w ogole sie nie nadają (np. aluminiowe)

Aluminiowe to się do niczego nie nadają!!!

> 2. W takich metalowych z przezroczystymi przykrywkami pordzewiały mi
> wszystkie srubki, do teraz kapie z nich rdza)

???

> 3. Garnki w ogole są nie ergonomiczne do zmywarek, nie mieszcza sie w tych
> specjalnych drabinkach, zajmuja baaardzo duzo miejsca, czy to w malej czy
> duzej zmywarce.

W dużej się mieszczą!!!

> Musisz uwazac, bo czasem wydaje sie, ze jest miejsce, ale nie wolno
> dopuscic, aby te wodne wiatraki o nie uderzały.

Zakładając ze nie gotuje się trzydniowych obiadów dla piętnastu osób w
jednym garnku - nie jest to kocioł - to ja najbardziej w 60siątce zmywarce
się mieszczą...

> W ogole kicha z tymi
> garnkami. Wiec tak: te male i srednie piore w zmywarce bez problemu,
> patelnie też, natomiast wieksze, to nie ma mowy - zajęłyby całą komore.

Dlatego potrzebna jest duża... ;-)))

> Czas - u nas 45 min. z płukaniem wstępnym, własciwie uzywamy tylko tego
> jednego programu (mimo ogromu innych).

Czy ten program jest z suszeniem???

> Ja tem mam tak z tym zlewozmywakiem, jednokomorowy a obok, gdzie zlew ma
> suszarke, pod nią jest wlasnie zmywarka 45. Pod zlewem - miejsce na kosz
na
> smieci.

A ja mam po prostu pod blatem kuchennym... Zlewozmywak mam narożny - nijak
pod nim zmywarka się nie mieści ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl