Zmywarka-odwieczny dylemat

31. Data: 2009-01-21 06:59:32

Temat: Re: Zmywarka-odwieczny dylemat
Od: "Peters" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości >>> J.
> "wszystkomających" tabletek, muszę i tak używać soli.
> Nie wiem jednak nadal, czy używać dodatkowo nabłyszczacza.
> Pozdrawiam
> Jarek

Przyglądając się tej dyskusji chciałbym coś dodać bardzo ważnego. Nikt nie
wspomniał o tym aczkolwiek wszyscy (mam nadzieję) wiedzą to. Sól dodajemy
wtedy do zmywarki , i to jest główny powód, gdy nasza woda jest twardsza
niż ok 6`n (w skali niemieckiej). Wtedy należy wtedy pomyśleć o soli i
załączyć 1 stopień dozowania (czyli ten najmniejszy) . Aby się o tym
dowiedzieć to dostarczamy wodę do znajomej chemiczki :) i dowiadujemy sie
(tak jak w moim przypadku ) że woda ma 4`n i jest bardzo miekka . Można
oczywiście zadzwonić do lokalnych wodociągów i oni również z pewością
powiedzą jaką mamy wodę . Odradzam stosowania wszelkich cudownych pasków
dodawanych do proszków , bo pomiar jest mało dokładny. Zastanawiam się ilu
ludzi zadaje sobie trudu aby to sprawdzić bo jeżeli w moim regionie na to
nie zwracają uwagi tylko sypią tyle ile fabryka nastawiła to jest to
zatrważające. A potem słyszę takie głosy - wiesz jak nie sypię soli to nie
widzę żadnej róznicy . Ręce opadają.

Pozdrawiam
PK

32. Data: 2009-01-21 08:11:02

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Peters pisze:
Aby sie o tym
> dowiedzieae to dostarczamy wode do znajomej chemiczki :) i dowiadujemy sie
> (tak jak w moim przypadku ) ?e woda ma 4`n i jest bardzo miekka . Mo?na
> oczywi?cie zadzwoniae do lokalnych wodoci?gów i oni równie? z pewo?ci?
> powiedz? jak? mamy wode . Odradzam stosowania wszelkich

Albo sprawdzamy na stronie WWW naszego dostawcy.
Np. http://mpwik.wroc.pl/sub.php?92

--
Pete

33. Data: 2009-01-27 15:14:44

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2009 01:37:05 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Skuteczna zmywarka to baba przy zmywaku. Serwis jej i tak kosztuje, a
> przynajmniej pożyteczna jest.

Ale zużywa strasznie dużo wody i jest głośna.

34. Data: 2009-01-27 15:19:10

Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2009 10:35:28 +0100, gasper napisał(a):

> i za to mam przez kilka lat płacić tyle co za nową zmywarke? Ty jednak jesteś
> troche nie teges....

Tanie zmywarki tam u was macie... U mnie paczka soli za 4,99 starcza na ok.
kwartał. Czyli przez 5 lat kupię soli za całe 100zł.

35. Data: 2009-01-28 11:09:10

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Kulawik pisze:

> Ale zużywa strasznie dużo wody i jest głośna.

hehe, i to nawet po zakończeniu cyklu zmywania :-)

pozdrawiam
mario

jaka maszyna do szycia?
armatura firmy VALVEX