Re: Zmywarka z wyparzaniem?

Data: 2008-04-18 18:32:16
Temat: Re: Zmywarka z wyparzaniem?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 18 Apr 2008 18:16:12 +0200, Boombastic napisał(a):

> Zmywarka moich rodziców działała jakieś 15 lat kompletnie bezawaryjnie.
> Wymienili na nowa, bo obudowa już skorodowała i robili nową zabudowe
> kuchenna i nie pasowała już. A bajery? Najwazniejszy bajer to jeden przycisk
> właczający, a ja wyciagam czyste naczynia. Cała reszta mnie nie interesuje.

Bajery też mnie nie bawią (choć mój stary Bauknecht ma te wszystkie
wyświetlacze, aquastopy, program pół wsadu, płukanie, bogaty zakres
temperatur czy co tam jeszcze), ale chodziło mi o parametry, tzn np.
zużycie prądu i wody, głośność. Wody zużywa na najdłuższym progr. 9-11 l
czyli wiaderko, jest bardzo cicha i energooszczędna. O to mi chodziło.
Miarą dobrej marki jest dla mnie właśnie to. Wiem, że dziś te zalety
posiada niemal każda zmywarka, ale to dopiero w ostatnich latach, a
Bauknecht produkował takie już lata temu. To mnie przekonuje.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.