Zna sie ktoś na piwie?

11. Data: 2009-09-28 08:03:16

Temat: Re: Zna sie ktoś na piwie?
Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Dzięki za odpowiedzi.
> Jednak wole zwykłe piwo,
> z ciemnej butelki, naturalnie gazowane.

Każda zielona, czy brązowa jest wystarczająco ciemna, a najlepsze
gatunki (wymienione przeze mnie w innym poście + wiele innych, lane są
do zielonych butelek.

Zresztą nie ma (chyba?) w tej chwili na rynku możliwości porównania tego
samego gatunku, z tej samej partii, w butelce zielonej i brązowej, a
wszelkie inne porównania porównują nieporównywalne. Pamiętam akcję
wymiany wszystkich butelek, we wszystkich browarach w Polsce, na
brązowe,bo poszło po rynku, żeby w zielonych nie kupować.
Nie daj się zwariować.
Prawdopodobnie wolisz smak polskiego ciężkiego piwa od lekkich piw
zagranicznych i stąd sugestia, co do znaczenia koloru butelki. Ja wolę
odwrotnie

PS. Oczywiście możesz pić, co lubisz.
PPS Lech chyba też jest w zielonych jako jedyne polskie piwo? No ale on
też cieżkawy jest

12. Data: 2009-09-28 09:43:22

Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h9pq53$apr$2@news.onet.pl...
> Jasne - heineken, carlsberg, pilsner urquell to są wszystko
> substytuty.
> Ech, co za bzdury.

Chyba nie piłeś PRAWDZIWEGO Heinekena, Carlsberga i Urquella... ;-)
Raczej popłuczyny po nich, warzone w Polsce.

13. Data: 2009-09-28 19:28:33

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Roman Rumpel napisal(a):

> PPS Lech chyba też jest w zielonych jako jedyne polskie piwo? No ale on
> też cieżkawy jest

Perła jeszcze na ten przykład

--
pozdrawiam, Zbylut

14. Data: 2009-09-29 08:43:01

Od: jacki <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na Twój (Roman Rumpel) list-piszę Ci:
> Zresztą nie ma (chyba?) w tej chwili na rynku możliwości porównania tego
> samego gatunku, z tej samej partii, w butelce zielonej i brązowej, a
> wszelkie inne porównania porównują nieporównywalne.

Ależ oczywiście, że taka możliwość jest. Wystarczy uwarzyć swoje własne
piwko, część zabutelkować w brązowe, część w zielone. Zostawić na
działanie światła i spróbować. Z tego co mówią piwowarzy różnica jest
bardzo wyczuwalna.

25
Jagnięcina - kostki
dania z kociołka
Prawdopodobnie najlepszy obiad na swiecie
maliny - sfermentowały w słoikach - i co teraz?