Znalezione

101. Data: 2016-08-08 22:42:31

Temat: Re: Znalezione
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Aug 2016 19:10:58 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> Ty sobie gotuj jak tylko chcesz, możesz nawet napluć do zupy - Twoja sprawa.
> Ale jak restauratorka o wyglądzie brudnej dziwki

Ty widziałeś kiedy "brudną dziwkę"? - chyba na filmie. Więc nie ubliżaj
kobicie, bo wygląda OK jak na swoje warunki fizyczne, a już na pewno nie
jest brudna. Już bardziej mnie odstręczały oblizywane co rusz podczas
gotowania bordowe tipsy byłej rzeczniczki Pawlaka, whhhh.... :->

> wchodzi do kuchni w
> publicznej restauracji to już powoduje odruchy wymiotne.

Wolę ją, niż tę, co premierowi nie odmawiała.

> Musiałbym się bardzo mocno skupić...

Masz włosy na głowie?...
:->

102. Data: 2016-08-08 22:43:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Aug 2016 19:45:27 +0200, Animka napisał(a):

> To znaczy, że ona tak samo jak Kuron gotuje? Dodaje takie same składniki
> i Ci to smakuje?

Oboje gotują podobnie, niemal identycznie jak ja - znaczy wszyscy troje
gotujemy jedynie słusznie.
3-]

103. Data: 2016-08-08 22:46:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Aug 2016 20:12:08 +0200, Animka napisał(a):

> Jak lubisz te inne (napisałeś "mniam") to dlaczego te z głowy Ci nie
> odpowiadaja?

No i bardzo dobre pytanie!
Hue hue, BARDZO dobre :-)

Chciałabym zobaczyć fryzurę Wiesiaczka - skoro jego kłąki mu nie lecą do
zupy, to znaczy, że stary i łysy, więc jedynie pot mu z łysiny kapie,
pewnie i z nosa coś się zdarzy, ble, rzygam, wolę włosy 3-)))

104. Data: 2016-08-09 05:56:33

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2016 o 22:46, Ikselka pisze:

> [...]
> zupy, to znaczy, że stary i łysy, więc jedynie pot mu z łysiny kapie,
> pewnie i z nosa coś się zdarzy, ble, rzygam, wolę włosy 3-)))

Oj, zejdźcie ze mnie...

Nie lubię kłaków w zupie i tyle. Wam zaś życzę smacznego :)

A co do jakiegoś włoska z młodej cipki w kapuście (bo o tym chyba
mowa?), to traktujmy to jako taki pikantny wypadek przy pracy :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

105. Data: 2016-08-09 11:41:27

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-09 o 05:56, Wiesiaczek pisze:
> Nie lubię kłaków w zupie i tyle. Wam zaś życzę smacznego :)
Na szczęście nie nachylam się nad żarciem czy garnkami. Nie
tolerowałabym nawet swojego. Już na sama myśl robi mi się niedobrze.

--
animka

106. Data: 2016-08-09 13:10:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Aug 2016 05:56:33 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> Oj, zejdźcie ze mnie...
>
> Nie lubię kłaków w zupie i tyle. Wam zaś życzę smacznego :)

Swoje jem ze smakiem. Mąż też nie grymasi 3-]

> A co do jakiegoś włoska z młodej cipki w kapuście (bo o tym chyba
> mowa?), to traktujmy to jako taki pikantny wypadek przy pracy :)

Pikantny? - dla starych dziadków chyba :->

107. Data: 2016-08-09 13:11:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Aug 2016 11:41:27 +0200, Animka napisał(a):

> Na szczęście nie nachylam się nad żarciem czy garnkami. Nie
> tolerowałabym nawet swojego. Już na sama myśl robi mi się niedobrze.

Nie wiem, o co ta cała karuzela, bo przecież trudno się nachylać nad
parującym garnkiem - można stracić twarz :-]

108. Data: 2016-08-13 20:20:18

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Teraz po emigracji z Piasku na Piaski zaglądam tam coraz rzadziej, ale
> przynajmniej raz w miesiącu - powąchać zapachu młodości, bo dzieciństwo
> spędziłem na Zwierzynieckiej, tam byli inni sklepikarze, inne zapachy,
> ze słoikiem latało się po wodę spod ogórków bo tatę bolała głowa :)

Dzisiaj zajrzałem na mój ulubiony warszawski bazar. Dużo się tam ostatno
wokół zmieniło, ale ludzie wewnątrz dalej tacy sami i tak samo sprzedają
płody ziemi naszej. Ale nie o płodach ziemi teraz chciałem, lez o inych.
Jeden ze straganów dzisiaj był pusty, stała tam tylko tektura z napisem:

+--------------------------+
| STOISKO NIECZYNNE |
| Z POWODU KISZENIA OGÓRKA |
+--------------------------+

Urocze, rozbrajające, wzruszające. Uśmiałem się.

--
Jarek

109. Data: 2016-08-20 15:33:54

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 29 Jul 2016 14:48:34 +0200, w <o...@t...home>, Trefniś
<t...@m...com> napisał(-a):

> Jakieś źródło?

Moje usta :)

110. Data: 2016-08-20 16:30:13

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2016 o 15:33 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> Fri, 29 Jul 2016 14:48:34 +0200, w <o...@t...home>,
> Trefniś

> Moje usta :)

Ajaj, zapomniałem też o choćby "nowej gramatyce" Stokrotki...
Zresztą rzeczom można nadawać dowolne nazwy, kwestia umowy i porozumienia.

--
Trefniś

cukinia lub kabaczek - najlepszy przepis
Bób prażony
Dedykacja
Tatar z kurczaka
Mastercook kuchenka gazowa