Re: Znow malakser

Data: 2007-02-24 10:02:30
Temat: Re: Znow malakser
Od: "IP" <i...@g...de>

"EwA" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:ero158$9b0$1@mx1.internetia.pl...

> Dzisiaj obejrzalam go sobie w sklepie na zywo. Pokazali mi jak to sie
> sklada. Zestaw z maszynka do miesa, kielichem, misa do wyrabiania ciast i
> tarczami i mieszadlami kosztowal 900zl. W internecie na pewno znajde
> tanszy. Jeszcze Cie troche pomecze pytaniami:
> Misa do wyrabiania ciasta wydala mi sie mala. Czy rzeczywiscie mozna w
> niej wyrobic 1kg maki z dodatkami na ciasto drozdzowe?
> Pozdr.
> EwA
Wyobraz sobie, ze mozna :-)
Ale dla pewnosci podam Ci rozmiary mojej miski :
pojemnosc 3 l i zostalo jeszcze od brzegu 3 cm.(od poziomu wody do gory)
Poniewaz nie bedziesz w sklepie mogla sprawdzic pojemnosci, to podaje w cm
:Wysokosc 17 cm (calosc razem ze spodem)
srednica : 23 cm (razem z brzegiem)
Jezeli w instrukcji pisalo, ze ten konkretny typ wyrabia 1 kg maki z
dodatkami, to to sie zgadza.
Mialam dawniej innego robota(AEG i bylam zadowolona), ale byl za slaby do
wyrabiania chleba i dlatego zdecydowalam sie na Boscha.
Zycze udanego zakupu , w przyszlosci dokup sobie maszynke do mielenia
maku(super wygoda).
Jezeli w Twoim zestawie nie bedzie(co jest b. prawdopodobne) tarki do
ziemniakow, to zamow ja sobie( w skepie, ktory prowadzi sprzedarz tych
robotow), bo te wszystkie "inne" sposoby tarcia ziemniakow nie daja tego
prawdziwego efektu.
pozdrawiam
Ilona