Znow malakser

1. Data: 2007-02-20 00:16:43

Temat: Znow malakser
Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, po stracie mojego Multirobi wciaz poszukuje malaksera, ktory
bedzie przede wszystkim sluzyl do codziennego intensywnego
rozdrabniania, szatkowania i ucierania jarzyn i owocow, ale zalezy mi,
zeby mogl tez wyrobic ciasto drozdzowe, czy na pierogi.
Znalazlam chyba nowszy typ TALENT 881.0 Zelmera, ktory w przeciwienstwie
do typu 881.2, posiada dodatkowa mise i glowice z hakiem do wyrabiania
ciasta.
Czy ktos go moze juz przetestowal? Czy jest dobry i czy rzeczywiscie
potrafi to ciasto wyrobic?
Tutaj jest link do niego:
http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/roboty_kuchenne
/talent/
Porownuje go z MUM 4655 i wydaje mi sie, ze MUM raczej dostosowany jest
bardziej do ciast niz do jarzyn. Czy mam racje? No i ma mniejsza moc
tylko 550W. Talent - 900W
Prosze o pomoc. Boje sie zeby mi sie nowy nie rozlecial w takim tempie
jak poprzedni :(
EwA

2. Data: 2007-02-20 09:45:34

Temat: Re: Znow malakser
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EwA" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> tylko 550W. Talent - 900W
> Prosze o pomoc. Boje sie zeby mi sie nowy nie rozlecial w takim tempie

Wszystko zależy od wielkości przerobu, oraz kasy jaką chce się rzucić na
maszynę. Oraz miejsca wykorzystania - w lokalu otwartym będzie potrzebny
cichy, wydajny i dekoracyjny, w kuchni lokalu - wydajny i odporny na
uszkodzenia, dopasowany do profilu produkcji, przy dużej masowej produkcji
sałatek - proste i wydajne, przy dużej różnorodności - dużo przystawek.

Jest malakser Kitchen Aid - uzupełniony robotem (mikserem) to juz potęga.
http://www.vivamix.pl/

Z dużych - do kuchni maszyny z Nakła:
http://www.spomasz-naklo.com.pl/MKuch.php?tit=Oferta
Bardzo dobre przy dużej rodzinie, ewentualnie na wsi, gdy przerabia się duże
ilości produktów - dobre do rozwiniecia własnego small-businessu...

3. Data: 2007-02-20 16:18:35

Od: "GastroNova" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-02-20 Panslavista napisał:

> Z dużych - do kuchni maszyny z Nakła:

Polecam zanteresować się też produktami RobotCoupe, nie należą do
najtańszych ale możliwościami i wytrzymałością deklasują wszystkich.
Parę dni temu na stronę wrzuciłem trochę na ten temat:

Ogólnie możliwości:
http://www.gastronova.pl/artykuly/kuchnia_xxi_w./sza
tkownica_i_cuter/wil
k_robot_coupe.html

http://tiny.pl/ct53

Pokaz - fotki z opisami
http://www.gastronova.pl/galerie/pokazy/pokaz_szatko
wnicy_robot_coupe_or
az_pieca_unox.html

http://tiny.pl/ct1q

W powyższych artykułach nie ma opisanych wszytkich urządzeń RobotCoupe,
o malakserach serii blixer nie ma niestety nic.
Poniżej masz link do ulotki w PDF.

http://www.gastronova.pl/materialy/foldery/RobotCoup
e/blix4.pdf

Pozdrowienia

--
GastroNova - Urządzenia Gastronomiczne www.gastronova.pl
Kompleksowe projektowanie i wyposażanie, kuchni, barów, restauracji,

4. Data: 2007-02-20 16:25:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GastroNova" <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
> sklepów w profesjonalny sprzęt kuchenny, chłodniczy, meble ze stali
> nierdzewnej, ciągi wydawcze, chemię oraz galanterię kuchenną. Serwis.

Interesujące. Dzięki.

5. Data: 2007-02-20 21:54:58

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"EwA" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> 550W. Talent - 900W
> Prosze o pomoc. Boje sie zeby mi sie nowy nie rozlecial w takim tempie jak
Mam MUM Profi Mixx 47 ...(tych wersji jest kilka), i jest do ciast, nawet
ciezkich(np. wyrabia chleb), do tego sa tarki do jarzyn, dokupilam maszynke
do miesa oraz maszynke doziarn(czyli rowniez do maku), mozna dokupic inne
potrzebne czesci...Kupowalam juz dawno w internecie, a teraz mozna kupic
taniej i na dodatek w zestawie jest juz maszynka do mielenia miesa.
Robot jest prawie codziennie wykorzystany i odpukac nie psuje sie.To jako
info, bo gdybym teraz kupowala, to byc moze wybralabym inne "cudo" jak np.
Kitchen Aid ?
Boscha polecam, zwroc uwage na moc, zestawy, cene...
Ilona

6. Data: 2007-02-20 22:55:55

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GastroNova napisał(a):

> Polecam zanteresować się też produktami RobotCoupe...

Dziekuje za info. KitchenAid obejrzalam ju wczesniej ze wszystkich
stron. Jest super, ale ta cena :( Szukam czegos w granicach mniej wiecej
700zl.
"Naklo" i RobotCoupe to juz dla profesjonalistow.
Widze, ze chyba nikt tego Talenta 881.0 jeszcze nie wyprobowal.
Pozdr.
EwA

7. Data: 2007-02-20 23:38:40

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IP napisał(a):
> [...]
> Kitchen Aid ?
> Boscha polecam, zwroc uwage na moc, zestawy, cene...

Znalazlam w sieci typ 4655. Na 47... nie zaczyna sie zaden. Moc tylko
550W. Czy taki masz? Czy nie ma problemu z szatkowniem, ucieraniem
jarzyn i owocow? Bo na pierwszy rzut oka wyglada mi raczej na
przystosowany do wyrabiania ciast.
http://42.pl/u/pWE
KitchenAid w wersji podstawowej to cena ponad 2000 zl, a po rozbudowaniu
o maszynke do miesa, i tarcia jarzyn itp. dochodzi do 2700 - 2800. Byly
tansze na Allegro, ale bez gwarancji i z przetwornikiem, czy czyms
takim, bo nie nadawal sie do naszego pradu.
Pozdr.
EwA

8. Data: 2007-02-20 23:41:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EwA" <s...@p...onet.pl> wrote in message

Zelmer ma jeszcze maszynkę do obierania ziemniaków i warzyw

9. Data: 2007-02-22 16:30:23

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"EwA" <s...@p...onet.pl> schrieb im >

> [...]
> 550W. Czy taki masz? Czy nie ma problemu z szatkowniem, ucieraniem jarzyn
> i owocow? Bo na pierwszy rzut oka wyglada mi raczej na przystosowany do
Przeciez w tym linku jest opis do czego sie nadaje i jak zrozumialam, to te
wszystkie czesci sa juz w cenie.
Moj ma metalowa miske inazwe tak jak napisalam, ale na "oko" wszystko tak
samo wyglada, jaka ma moc to musialabym poszukac "dokumtacje" jesli Cie to
nadal interesuje.
Moj tez mial 3 tarcze do jarzyn, a czwarta do tarcia ziemniakow dokupilam(to
taka ktorej dziurki sa okragle, a nie owalne).
Jak dla Ciebie, to sprawdzilam 600 Wat :-)
Ja bym go kupila, bo ja zaplacilam za moj duzo wiecej, placilam za kazda
czesc osobno, ale mam go juz pare latek.
Ilona

10. Data: 2007-02-22 19:05:45

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IP napisał(a):
> "EwA" <s...@p...onet.pl> schrieb im >
> Przeciez w tym linku jest opis do czego sie nadaje i jak zrozumialam, to te
> wszystkie czesci sa juz w cenie.

Gdyby mozna bylo polegac na opisach producenta, czy sprzedawcy, to nie
zawracalabym glowy :)
Z wlasnego przykrego doswiadczenia wiem, ze nie mozna niestety :( Zawsze
lepiej zapyrac madrzejszych, tzn. praktykow :)
> Jak dla Ciebie, to sprawdzilam 600 Wat :-)
> Ja bym go kupila, bo ja zaplacilam za moj duzo wiecej, placilam za kazda
> czesc osobno, ale mam go juz pare latek.

Dziekuje! Coraz blizej mi do podjecia decyzji.
Pozdr.
EwA

"Wolowina z marchewka na czerwono" - kto zna przepis?
Nalewka z węgierek.
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
DO SYLI
Na zakończenie wielowątkowej dyskusji...